Ubehag/bevegelse nederst i magen/underlivet

Emfi

Glad i forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Andre som opplever bevegelse nederst i mage/underliv som er skikkelig ubehagelig? Er det beina som er der nedi? Hvordan kan man eventuelt vite hvordan baby ligger? Har slitt skikkelig med at det er ubehagelig i dag..
 
Andre som opplever bevegelse nederst i mage/underliv som er skikkelig ubehagelig? Er det beina som er der nedi? Hvordan kan man eventuelt vite hvordan baby ligger? Har slitt skikkelig med at det er ubehagelig i dag..
Ja, av og til så sparker han og beveger seg skikkelig helt nederst i magen/underlivet og det er ikke videre behagelig nei :wtf: Jeg tror det er beina her i alle fall for har kjent hodet øverst i magen (jordmor har også kjent, så har bekreftet at det hodet vi kjenner:D)
Skikkelig digg når han skal bruke blæra som boksebag:hilarious:
 
Svir og stikker i symfysen/underlivet rett som det er. Hode ned her, bekrefter med UL for et par uker siden. Men kjenner det mest når baby rører på seg, så regner med at hodet stanger mot noe. Skikkelig ubehagelig innimellom, særlig hvis blæren er full.
 
Ja, av og til så sparker han og beveger seg skikkelig helt nederst i magen/underlivet og det er ikke videre behagelig nei :wtf: Jeg tror det er beina her i alle fall for har kjent hodet øverst i magen (jordmor har også kjent, så har bekreftet at det hodet vi kjenner:D)
Skikkelig digg når han skal bruke blæra som boksebag:hilarious:


Håper jordmor klarer å kjenne hvor hun ligger, tror jeg kjenner spark øverst i magen når jeg sitter, vet du om de beveger seg mye enda, eller om de ligger samme plassen?
 
Andre som opplever bevegelse nederst i mage/underliv som er skikkelig ubehagelig? Er det beina som er der nedi? Hvordan kan man eventuelt vite hvordan baby ligger? Har slitt skikkelig med at det er ubehagelig i dag..
Sniker fra feb/mars:)

Har kjent det lenge nå, godt over 1,5mnd og er 35+4 i dag. Før kontroll i uke 28, var jeg spent på å finne ut hvordan ho lå, fordi det kjentes ut som ho gjorde noen rare bevegelser med hendene eller noe, langt nede ved symfysen. Og kjente spark oppe til venstre. Jeg er 3. gangs, og begge mine 2 andre har også lenge ligget slik (hodet ned, ryggen oftest mot høyre, og spark opp til venstre. Men de har vridd seg litt fram og tilbake fra høyre til venstre). Fikk dette bekreftet både i uke 28 og i uke 32, at det jeg trodde jeg kjente, faktisk var det jeg kjente.

De skikkelig smertene jeg får nede ved livmorhalsen, tror jeg kommer av at ho strekker seg lang og hodet presser nedover. Har et skikkelig fint navn de smertene.... lightning crotch:hilarious: har skjedd tidligere ved hver graviditet hos meg dessverre:p
 
Håper jordmor klarer å kjenne hvor hun ligger, tror jeg kjenner spark øverst i magen når jeg sitter, vet du om de beveger seg mye enda, eller om de ligger samme plassen?
Jeg tror de kan bevege seg ganske mye for de har god plass enn så lenge. Han jeg har i magen tror jeg stort sett ligger med hodet opp, men håper jo han har tenkt til å snu seg etterhvert :rolleyes:
 
Jeg har noen ganger fått skikkelig spark i blæra, slik at jeg krymper meg i smerte.. heldigvis har det gått fort over.. mini flytter fremdeles mye på seg da han enda har god plass, men håper han snart legger seg med hodet ned og blir der :p
 
Ja, det er skikkelig ubehagelig. Hos meg kjennes det ut som at lille beveger seg ganske mye. Noen dager kjenner jeg mest høyt oppe, andre dager bare der hvor livmoren lå da den fremdeles var bitteliten. Tenk så mye som har skjedd. I dag har jeg hatt de stikkene dere beskriver ved jevne mellomrom hele dagen. Håper lille turner seg til en annen posisjon ila natten.
 
Back
Topp