Uante mengder sjokolade.

Bkno1076532

Forelsket i forumet
Etter lillemor kom til klarer jeg og få ned uante mengder sjokolade. Må ha d liksom. Og så lenge jeg har det så spiser jeg. Klarer ikke stoppe. Huff stakkars meg. Hvordan skal dette ende.

Flere som har det sånn?

Ja, jeg er likedan. Har rett og slett blitt avhengig, og får abstinenser hvis ikke jeg får nok sukker.
Så i dag at jeg har lagt på meg, så når jeg bare blir frisk nok skal treningstøyet på igjen.

Jepp, hadde ingen begrensning før. Bestemte meg for å ta tak i det og sluttet tvert med alt av godis og usunnheter. Kuttet alt som inneholder raffinert sukker og hvetemel. Var tøft en ukes tid, mens nå går det helt fint!

Samme her...heldigvis klarer jeg å styre meg hvis det ikke er noe som er åpnet, men hvis det er igjen noe fra helga går det ned på høykant :/ Har kjøpt meg 70% mørk sjokolade uten sukker, så klarer meg med en bit av det hvis det ikke er andre alternativer tilgjengelig :)

Jeg ikke spist godteri på 6 uker... Jeg var heeelt avhengig, og bråstoppet pga kolikk på frøkna. Det har resultert i at jeg nå veier 4 kg mindre enn jeg gjorde før fødsel. Ungen er 8 uker i dag. Det var tøft første uka, men nå har jeg faktisk ikke lyst på lenger. Brus har jeg ikke drukket siden 21. Desember.

Ja, helt vannvittig sjokoladesug, spesielt på sykehuset. Nå er det straks tomt for sjokolade i huset, og det kommer ikke ny inn med det første. Vil heller spise mat som metter mer. Mandler hjelper litt på det akutte suget, heldigvis :)

Huff ja hadde det slik lenge. Måtte til slutt ta aktivt tak for å slutte :-/

Har det mer for uante mengder godteri generelt. Gleder meg til jeg kan trimme kroppen litt igjen altså :)

Her kan det ikke ligge godteri i skapene. Er det i hus så spiser jeg det :P

Har bestemt meg for og starte me brus og godter fri mars mnd. Kansje har jeg ikke lyst på mere etter den mnd er over. Lov og håpe:)

Etter å ha hatt hyperemesis i 9 mndr , hvor jeg knapt spiste, så tok jeg det igjen etter fødselen. Fikk så apetitt av ammingen. Det gikk i Walters mandler og kroneis med jordbær;)

her og! bare må ha noe hver eneste dag...prøver å begrense meg så ikke snuppa får vondt i magen siden jeg ammer....
har igrunn alltid vært en snopjente :P men skal prøve å skjerpe meg å kun ha det i helger..men feilet idag :P haha lite søvn så da er en liten sjokoaldebit kjapp med å få noe energi igjen :)

Sukkersuget er her også ;) klarer ikke å la det være :P

Uff samme her!!! Nå må jeg skjerpe meg!!!

Back
Topp