Hei, jeg har lyst til å gjøre noe fint for kjæresten min, som har holdt ut med meg hele svangerskapet nå, og som har ofret veldig mye for meg egentlig, flyttet nesten 2 timer hjemmefra for å bo med meg (nå går han på skole her også, men han hadde ikke begynt her hvis ikke det var for meg), i morgen har vi vært sammen i 1,5 år, og vi venter vår første om 3 uker. Hvert år har han pleid å reise på slottsfjell med vennene sine, og fått dette til jul av familien, i år ble det ikke sånn da han prioriterte å ønske seg servise og babyting. Lille er 6 mnd. når slottsfjell er, og det er jo en festival som i år varer i 4 dager. Moren hans bor 20 min unna slottsfjell, og vil med glede passe lille. Jeg har følt litt på at det kanskje er litt tidlig å resie fra han, men om jeg ikke drikker på festivalen er jeg bare 20 min unna om det skulle skje noe. Er det uansvarlig av meg og kjøpe billetter til oss, det er jo ikke sånn at vi nødvendigvis er der hele dagen, i fjor så vi et parr konserter om dagen, også var vi en del hjemme, vi sover også hos moren hans.
Noen tanker rundt dette?
Noen tanker rundt dette?