uansvarlig ja!les det her dere..

dhillon

Glad i forumet
har en venninne som går på frisør skole,var innom henne som modell et par ganger..hu hadde en i klassen som var gravid!men hu gravide dreit i alt,hu røyka,og festa hver helg og drakk seg full..hu nekta hvis noen spurte henne om hu var gravid..jeg ble så sint hver gang hu røyka,hu røyka opp til 20pk dagen,jeg fikk nesten pustevansker med tanken på babyen i magen henne!enkelte ganger sa jeg høyt at jeg slutta med alt etter at jeg ble gravid pga det er farlig og går ut over barnet i magen!!hu overhørte det hver gang..hadde lyst til å slå hu helsesløs assa..blir forts sint,tenk på de som sliter med å få unger..syns ikke hu fortjente den babyen..blir forts sint på henne..håper alt er bra med ungen og at hu er mer ansvarlig mor nå..ah..måtte få det ut..uff...aaaargh

Oi.. Hun hørtes ikke helt trygg ut..[8|] Stakkars baby[:(]

uff säger jag bara.. kan inte förstå hur nån kan utsätta sitt barn för de.. blir så sint.[:@]

stakkars baby!!!!!

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

Snakk om å være uansvarlig ja... Skulle ikke være mulig[:@]

ORIGINAL: Mayen82

no kommer eg nok til å få mye pes.....
men eg røykte i svskapet... gikk ned fra 20 til 2-5 om dagen da eg dant ut eg va gravid..
men aldri alkohol..

Da høres det jo ut som du gjorde ditt beste for å ta hensyn til nurket i magen- og mer kan man ikke forvente av noen!

du tok hensyn,og det er bedre å ta seg en røyk el to,enn å bli stressa ved å ikke ta,for det er verre for deg og ungen syns jeg lest det et eller annet sted.mens hu,ah..men egentlig er det jo hu som bestemmer,men greide ikke å la være å skrive det...

Uff stakkars unge.Folk som røyker så mye og fester hver helg blir jeg så provosert på.kona til en jeg kjenner røyka veldig mye under svangerskapet.Jeg ble altså så irritert,og syns så synd på den ungen.Heldigvis gikk det bra med barnet,men tenk all den røyken ho fikk iseg som liten.Ikke bra.

Back
Topp