Uanmeldt besøk

tamlin77

Glad i forumet
Hva synes dere om uanmeldt besøk?
Svigers kommer alltid uanmeldt, ringer aldri før de kommer. Bare dukker opp og buser inn. Og det slår heller aldri feil at de enten kommer akkurat idet middagen er ferdig, eller legging av datteren vår.
Er så lei!! Er ikke glad i svigers fra før heller, så irriterer meg kanskje masse. Men er ikke alltid det passer at de kommer, men det bryr det seg lite om. Her om dagen kom svigerfar akkurat idet vi skulle dra et sted, sto faktisk å låste døra, men tok ikke et hint og ble værende i over en time. Sambo er for feig til å si ifra, så det er bare å glemme.
Hva mener du? Liker du å få uanmeldt besøk, eller at man ringer først for å høre at det passer?

Får heldigvis aldri uanmeldt besøk :p syns egentlig det er frekt å bare dukke opp og trenge seg på uten å spørre om det passer.. Ville fått mannen til å gi beskjed til svigers, hvis ikke hadde jeg gjort det selv.

Gjør meg ingenting så lenge de har skyggelapper:p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Liker og få beskjed jeg og først, er greit og høre om det passer liksom..Har og fått uanmeldt besøk av noen rett i leggetida og da blir ungen ihvertfall min minste men og eldste helt forstyrra, for er som regel søstera mi som kommer busende innom og det er ikke akkurat favoritt besøket for blir bare sliten og lei og hu er og sånn som ikke tar et hint..

Hehehe, sånn kan svigermor og svigerinna mi være (gjerne hele familien til svigerinna mi, 5 (!) stk) :P

Hater det, hater det ordentlig :O Men nå har de ikke gjort det på lenge, så tror de har skjønt at det er litt dumt og at jeg ikke liker det :P

Liker best at det er avtalt på forhånd, men blir sjeldent irritert dersom det skulle dukke opp noen :) Nå har vi nyfødt baby, og siden jeg var ganske sliten på slutten av svangerskapet så har folk heldigvis hatt vett på å si ifra før de kommer, og å spørre om det passer. -Noe det stort sett gjør ;)

Gjør meg ingenting. Men konmer de uanmeldt så får de ta huset som det er :-p
Og passer det ikke, så gir jeg beskjed der og da- og avslutter med at de kan komme igjen senere:)

tja, det kommer helt an på, har noen som kommer uanmeldt, men de vet når ungene legger seg og når vi spiser middag etc så de er flinke å styrer unna de tidspunktene.

Ellers er folk flinke til å sende en sms med spm om kaffe ;)

Får panikk :P
Bare sist gang ga mi farmor meg kun 5 minutters advarsel. Fikk jo ikke rydda alt på 5 minutter :P Hu gir meg normalt en times advarsel. DET passer meg MYE bedre :P

Er ikke så ofte det skjer, men synes det er koselig om folk bare vil stikke innom en tur jeg :-) men det er slik jeg er oppvokst med å ha det også da, alltid åpen dør :-)

men folk er jo forskjellig, har også inntrykk av at det varierer litt med hvor i landet man bor.

Lukker faktisk ikke alltid opp. Jeg har sosial angst å det knyte seg i magen om det banke på. Hater når folk ringe i siste liten også, men det takle eg. Ser alltid greit ut egentlig men eg har støv på hjernen å vill gjerne vaske vaske vaske. Før klarte eg ikke legge fra meg kluten selv om eg fikk besøk. Nå har det roet seg og jeg klare å slappe av når folk kommer.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Liker å få beskjed 20-30 minutter før :) Da rekker jeg å rydde og vaske det verste.

Men hvis søstra eller mamman min kommer uanmeldt, gjør det meg ingenting.. De kan bare sitte i stua hvis det er leggetid, og jeg er ikke så flau når det er rotete her , da :) Og jeg kommer uanmeldt til de hele tiden, så det er sånn det er mellom oss at vi kan det med hverandre.

Eg liker ikkje uanmeldt besøk.. får det sjeldent siden vi har gitt beskjed ;)

Gjør meg ingen ting! Før mobiltelefonens entre i denne verden var det slik man gjorde det. Man dro på besøk til folk, ofte uten å ha ringt dem med fasttelefon først ;)
De som kommer til oss uten å ha ringt/sms'et først skjønner at vi må få avslutte det vi står midt oppi, og om det er litt rot bryr meg ikke.

Gutt født 09
Lillebror ventes

Syns det er koselig å få besøk jeg, men selvsagt vis de samme alltid hadde kommet uten å si ifra hadde jeg nok blitt litt irritert! Er jo ikke alltid det passer

Back
Topp