U-lyd i dag:-)

Snickers

Gift med forumet
Og det var så gøy!!! Hjertet dunka, og alt så bra ut :-) Jippi!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Så bra! Gratulerer så mye! [:D]

Jeg har også vært på ultralyd i dag! Det er 12 uker nå, og vi hadde så lyst til å ta en titt på den lille der inne, og se at alt var bra. Og gjett om det var! Den var virkelig i farta, og nesten som om den visste at vi "så" på[:)] Bevegelsene var mange og hyppige! Det var så godt å få konstatert liv, og gleder meg allerede til uke 18 - når den ordinære ul er.

Takk, takk,alle sammen :-) Jeg har bestilt meg en til, jeg- når jeg er rett over 12 uker.....nakkefoldsjekk......så blir det ikke før i uke 18(?)...og så tar vi nok en skikkelig 3D i uke 31/32/33...får så fine og tydelige 3D bilder da :-)

ORIGINAL: Snickers

Takk, takk,alle sammen :-) Jeg har bestilt meg en til, jeg- når jeg er rett over 12 uker.....nakkefoldsjekk......så blir det ikke før i uke 18(?)...og så tar vi nok en skikkelig 3D i uke 31/32/33...får så fine og tydelige 3D bilder da :-)

Jeg og skal på sånn sjekk i uke 12, en uke til nå. Tok blodprøve sist gang for de må visst sjekke blodet mitt og sånt.
Både gruer og gleder meg.....

Back
Topp