Uææh...navlen min....

ozon

Gift med forumet
Nå er det skikkelig krise her... Navlen min har "poppa" ut, dette er jo et ganske kjent fenomen hos gravide.. Min navle gjor dette ganske tidlig[:(], var vel i uke 16 ca.... Har nå hørt at vis den er "ute"for lenge blir den ikke normal igjen, selv lenge etter du har født... Noen som vet om dette er sant?! Er det noe å gjøre?! Kjenner ei som teiper ei krone fast over navlen for å presse den inn ijgen, slik at den ikke forblir ute.... Har ikke så mye imot navlen, slik den er nå når jeg er gravid, men vil ikke ha slik navle "for alltid" liksom..

Håper innderlig noen kan hjelpe meg med dette......

Hei hei....
Har aldri hørt om dette før, alle jeg kjenner som har vært gravid inkludert meg selv har hatt navler som står ut. Den vil gå inn igjen ganske raskt, om ikke med en gang når bebisen er født... Ikke noe å uroe seg for[;)]

Min begynner å poppe ut allerede, og det gjorde den forrige gang åsså....men den ble helt normal etterpå! =)
dont worry, den blir nok "normal" skal du se. =)

Takker.....[:)] Ble litt roligere nå... Håper på det beste, så får bare se hvordan det går.. Har hørt fra de fleste at den normaliserer seg ganske kjapt etter fødsel, men det skal jo ikke så utrolig mye til for å uroe meg for tiden...[:)]

Er litt mere engstelig for strekkmerker jeg[:o], har bare 14 dager igjen og magen er VELDIG stram nå!! Har enda ikke fått ett eneste ett, men de kommer ganske fort har jeg hørt....[&:] Fikk ingen strekkmerker forrige gang jeg var gravid heller, men da var magen betydelig mindre.... Huff... Ikke mye man kan gjøre om de skulle komme da.....

Back
Topp