Uææh! Kviser...

Lille sol

Betatt av forumet
Huff, etter at jeg sluttet på p-piller for tre måneder siden, har det bare ploppet ut med kviser i ansikt og på bryst... Jeg hadde ikke så mye kviser før jeg startet med pillen som det jeg har nå! Dessuten er noen store og ekle som fyrtårn.. [>:]

Har dere noen gode råd eller tips til å få vekk disse ekle bivirkningene?? (Eh.. bivirkninger av hva? Av å være nautrlig uten medikamenter i kroppen?? [:-])
 
Hei du..

Kvisene poppet ut på meg også,men det var da jeg allerede var blitt gravid..
Ryggen var særlig plaget.. Jordmoren min snakket om at de som er allergiske, hadde stor mulighet til å utvikle kviser som en allergisk reaksjon. Det var sannsynlig at det var det som skjedde med meg.
På apoteket finnes det en salve som heter Basiron. Den tørker ut kvisene. Jeg har hatt stor glede av den mange ganger. Var flittig bruker av den i tenårene også.

Lykke til.
 
Hei lille sol!
Skjønner hva du mener!
Har sluttet med pillen 2ggr før, og da fikk jeg også masse kviser, tom på ryggen![:'(]
Begynte med pillen etter 2 mnd, siden jeg skulle gifte meg, og skulle ha bar rygg!
Har nå sluttet m pillen for nesten 3mnd siden, og kvisene har heldigvis ikke meldt seg ennå! Puh...
Du skal se at det gir seg snart! [;)]
Ser at du er som meg og prøver! Masse lykke til! [:)]
 
Hei!
Her og kom det flere kviser etter jeg sluttet med p-pillene. Det kom kanskje en el. to i mnd før, og så etter at jeg sluttet kom det flere i uken. Jeg sluttet i mars i år. De to siste ukene har jeg ikke hatt kviser, så kanskje det har gitt seg? Kroppen har nok stabilisert seg i forhold til de hormonene som p-pillene holdt borte. Så kanskje kroppen er klar til å bli gravid nå...[:D] Håper det skjer snart [8|]
 
Takk for gode råd! Da er det kanskje håp om at det roer seg snart... puh! Hvis ikke kan jeg prøve den salven det var snakk om fra apoteket.

Takk!
 
Back
Topp