Uæææ...

¤toby¤

Forelsket i forumet
I kveld skulle vi gjøre det lettvint med middag, så sambo dro å kjøpte ferdigmat til oss. Jeg hadde grilla kylling + chips, og etter 2-3 biter syns jeg at kyllingen smakte rart. Var en slags syrlig smak, ikke vond lukt, men ikke den lukta jeg forventer at kylling skal lukte! Så hele greia gikk i søppelbøtta, å så krysser jeg fingrene for at jeg ikke har fått i meg noe farlige bakterier.. [:o] Blæh... kjenner det blir LEEEEENGE til neste gang.

Uffda.. men best å være på den sikre siden! Jeg hadde gjort som deg[:)]

Huff håper det ikke var noe farlig! Jeg også syns enkelte ting smaker rart om dagen, tror smaksløkene er ganske skjerpet. Og luktesansen...

Æsj, så ekkelt! [&:] Bra du merket det med en gang da [:)]

kan jo hende det er smaksløkene dine som er forandra etter du er gravid.. det kan skje plutslig, og da gjelder det ikke alt, men td bare ... graviditeten gjør oss meget merkelige.. [:D] så eg håper nå det er det da..og ikke at du har fått i deg skumle bakterier!! [;)]

ORIGINAL: lille goklomp

kan jo hende det er smaksløkene dine som er forandra etter du er gravid.. det kan skje plutslig, og da gjelder det ikke alt, men td bare ... graviditeten gjør oss meget merkelige.. [:D] så eg håper nå det er det da..og ikke at du har fått i deg skumle bakterier!! [;)]

Signerer denne, ting kan plutselig virke helt annerledes en før for deg når man er gravid

Back
Topp