Uæææ! Cravings...!

Winkie

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Jeg har fått fullstendig cravings på sushi! I og med at jeg ikke ønsker å spise rå fisk, går det i grønnsaks- og kokt scampi maki. Og det har jeg spist hver dag den siste uken.
Må ha, bare må ha!
Har dere noen upraktiske, eller mer praktiske, cravings? :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg spiser ting jeg overhodet ikke liker til vanlig... makrell i tomat og kaviar... vet ikke helt hva som feiler meg... men til vanlig må min kjære smøre skivene til ungene med disse påleggene for jeg brekker meg av lukta... og nå får jeg ikke nok av det :S

Og så er jeg hekta på tomat :p

Haha, makrell i tomat og kaviar! Glad det ikke er meg. ;-)

Haha, makrell i tomat og kaviar! Glad det ikke er meg. ;-)

Hehe forstår deg godt.. :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Pavlova og pistasjis. Og jeg har hyperemesis-kvalme dårlig kombi

Mhm! Det er best!
Det eneste jeg hadde i hus nå, var noe skvip fra Rema, sånn konsentratjuice.. Ikke akkurat godt, men det går ned :P

Har ingenting enda ihvertfall. Har ikke hatt det de to andre svangerskapene heller :)

Jeg bare må ha leverpostei på brødskiva hver morgen! og en dag her spiste jeg 2 hamburgere i løpet av en dag. også lollipop da. og puffa ris! måtte innom 4 forskjellige butikker før jeg fant puffa ris. jummy! men er eneste måten jeg får i meg melk i kosten, så det får duge hihi.. maten må smake godt for at jeg skal orke å ete det. så i går lagde jeg Club sandwich for jeg husket plutselig at vi lagde det på skolen engang å det var skikkelig godt. og det smakte herlig!! =) cravings er ikke enkelt :/ før spiste jeg nesten ingenting, å nå spiser jeg omtrent hele tiden. så jeg kommer til å legge på meg alt for mye :P men men det får bare gå :P

Sliter fortsatt med dårlig matlyst.. Kan plutselig få lyst på noe, men blir som regel kvalm uansett.
En kveld fikk jeg plutselig lyst på popkorn. Spiste en hel bolle.. da ble jeg kvalm da. Syns det lukta popkorn i hele huset i flere dager etterpå.
:sick009

Sushi her også :) men går helt fint å spise sushi med laks da ;) er tunfisk vi ikke kan spise

Skal spise sushi på lørdag. Er krav til restaurantene om å fryse fisken. Står over tunfisk

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Her har jeg blitt hekta på ristet brød med stekt egg og jordbær. Jada, jeg vet va dere tenker:-p men gjør meg en tjeneste og prøv, jeg lover at dere vil like det:-D jeg har spist det så lenge jeg kan huske og alle jeg "tvibger" til og smake blir bitt av basillen:-p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp