UÆÆÆ!!!

....123456

Forumet er livet
Altså, Emilia var snill som en engel da hun var liten. aldri dro ting ned av bordene, og begynte ikke å klatre før hun kunne snakkes til og forstå at det var farlig.. aldri tok på ovnen osv..
Madelen er stikk motsatt og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Hun åpner ved ovnen. (har ikke fyrt enda, så er ingen aske ol i den, men likevel) Hun klatrer opp på tripptrapp stolen til Emilia, hun dytter den ut fra bordet og klatrer.
Hun river ut alt av skaper, på kjøkkenet på badet osv..
Lurer på om jeg må sette bånd på den jenta snart, for hun er jo kjappere enn kjappest. I går snudde jeg meg i 5 sek. jeg tok bare opp en ting fra gulvet og der stod hun på stolen...

Råd??

Her har vi også en liten tornado ja...så kjenner meg igjen. De er kjappe og sterke, blir ikke overrasket over noe lenger. hehe Ingen råd og komme med desverre fordi her har vi de akkurat som deg.

da e så sjukt vanskelig! casper rase jo rondt som ett lyn! opp og NED alle trapper! å visst eg seie NEI, så berre snur han seg å flire å ler! då klare jo som oftast ikkje eg å holda meg alvorlig! men av og te klare eg da,,, men da e ingenting så hjelpe....

ORIGINAL: Lillasyster

har det på akkurat samme måte[:)]puh!

Ja samme her.. Var bare nødt å kjøpe barnesikring til alle skap og skuffer og kjøleskap osv. og der det ikke går ann å sikre har vi tatt ut det han ikke får røre,og lagt i ting vi ikke er redd for.
For alt det forbudte er utrolig kjekt.. [8D][:D]
Og ang klatring så har vi tatt inn den ene barnemøbel benken og satt ved sofaen i stua.. Som avledning fra å klartre andre steder. Han klatra overalt før. (kommer seg oppi og utav sofaen og selv) Men etter vi satt den barnebenken der så har han glemt stoler og diversen og klatrer dagen lang på den og opp i sofaen [:D]
Så jeg tror det gjelder å finne en avledning. Å få dem til å slutte går ikke.. De skal utforske alt nå så da må vi bare prøve å ordne det så vi har kontrollen mens de tror de har det hehe [:D]
Så finn noe som kan avlede. [:)]

Back
Topp