Tyyypisk :((

*Frk.Rødhette*

Elsker forumet
Det var mye tull med brukeren min innpå her, og jeg klarte ikke å logge inn. Jeg hadde to brukere, som plutselig var registrert på samme epostadresse i stedet for to. Så nå når endelig babyverden fikset opp i det, så har di gjort feil. Så di har sletta *Frk.Rødhette* brukeren min, også skiftet nicket mitt på den gamle brukeren, til dette navnet.!

Så det vil si at topptråden jeg lagde, med februarjentenes viktigste saker er poff borte :(
Jeg så brukte såå lang tid på den! Arrg.
Det var jo skikkelig typisk.... Men jeg får vell bare begynne å lage ny "viktigste" tråd da...
Gidder dere hjelpe meg med tråder som skal være på viktigste??

Hei!=)

Så utrolig frustrerende..topptråden var jo veldig fin og gjennomført, og du hadde jo brukt så mye tid på den...Har du hørt med Admin/forumansv/teknisk om det ikke er mulig å gjennopprette den? Er jo endel andre tråder du har startet her inne også som er borte da? De har jo sikkert backup av den eller noe slikt?=)

Vell..der var presentasjonstråd, statistikker med vekt, uke/mnd telling, oversikt over gratispakker, linker til magebilder og ultralydbilder..hmm..kommer ikke på mer i farten. 

Håper de kan gjennopprette den hvertfall!

Ta kontakt med moderator om de kan gjenopprette den - det burde de ha mulighet til!
*krysse fingrene for det*

Har sendt mail til de nå, håper virkelig det lar seg gjøre!!
Orker ikke gjøre ferdig en ny en i kveld da, tilfelle det blir ordnet.. Vi får håpe på det:)

Back
Topp