Tyyynn utflod..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Lurer bare på om det er andre som har mye av det? Er litt småpanisk ang alt jeg da, så er begynt å innbille meg at det er fostervann da.. Har lest at det ikke er så vanlig, men still.. Tror jo at alt kommer til å skje med meg.. [&:] Heh.. Paranoid? Neida..
Skal til ultralyd på mandag, så da ser de vel hvor mye det er i fostersekken..? Noen som har vert til ul allerede som har fått sjekka det?

Det er heilt vanlig å ha både tynn og tykk utflod trur eg nok. Noen ganger er det nesten bare som vann det som kommer ut her...

hvis det var fostervann hadde du nok merket det... fostervann driver å bare lekker og lekker, ingen ende der før bebisen kommer ut, og det flommer ut nærmest.. jeg tror du overanalyserer tegn..

Da jeg leste innlegget ditt, var det som jeg skulle ha skrevet det selv - ordrett!
Jeg har også hatt sånn "vannete" utflod. Er også en av de som analyserer ting og vet FOR mye om alle mulige ting som kan gå galt... Jeg ringte fødeavdelingen med en gang, ble henvist til gynekologisk avdeling for UL. Der såg de at livmorhalsen var både lang og tett og at det var mye fostervann i "sekken". Da først klarte jeg å slappe av...
Så jeg forstår så altfor godt hva du føler. Har fremdeles en del "vannete" utflod, noen dager mye, andre dager nesten ingenting. Legen som undersøkte meg sa at det kunne være:
1. Utflod
2. Sekret fra noen kjertler
3. Ufrivillig urinavgang

Alt var iallfall i orden :)

Nå er det lenge siden jeg var gravid, men jeg trodde at vannet hadde gått for jeg hadde så tynn utflod. Jeg tok ultralyd(uke 27) og alt var i skjønneste orden. Legen sa at hvis vannet har gått når man er så kort på vei kommer det masse vann ut fordi hodet ikke er festet enda.

Jeg bruker av og til og være litt våt I trusa, Lurer på om at det kan være dette som du skriver om her.... [:D]

Signererer! Min utflod er også som vann, gul-grønn på farge og lukter søtt. Og jeg vet at det ikke er urin, jeg "kjenner" hvor det kommer ut for å si det sånn. Er også bekymret for at jeg lekker fostervann[&:]

ORIGINAL: MammaOkt

Da jeg leste innlegget ditt, var det som jeg skulle ha skrevet det selv - ordrett!
Jeg har også hatt sånn "vannete" utflod. Er også en av de som analyserer ting og vet FOR mye om alle mulige ting som kan gå galt... Jeg ringte fødeavdelingen med en gang, ble henvist til gynekologisk avdeling for UL. Der såg de at livmorhalsen var både lang og tett og at det var mye fostervann i "sekken". Da først klarte jeg å slappe av...
Så jeg forstår så altfor godt hva du føler. Har fremdeles en del "vannete" utflod, noen dager mye, andre dager nesten ingenting. Legen som undersøkte meg sa at det kunne være:
1. Utflod
2. Sekret fra noen kjertler
3. Ufrivillig urinavgang

Alt var iallfall i orden :)

Godt å høre at andre og tenker litt som meg da.. Skal til jordmor på fredag, så tar det nok opp da.. Men  var jo på ul i går og de sa alt med fostervannet såg helt fint ut! Så har roa meg nå.. Er nok sikkert det at jeg lekker litt urin når jeg nyser og.. Og jeg nyser MYE! Heh..

Back
Topp