Tyyynn utflod..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Lurer bare på om det er andre som har mye av det? Er litt småpanisk ang alt jeg da, så er begynt å innbille meg at det er fostervann da.. Har lest at det ikke er så vanlig, men still.. Tror jo at alt kommer til å skje med meg.. [&:] Heh.. Paranoid? Neida..
Skal til ultralyd på mandag, så da ser de vel hvor mye det er i fostersekken..? Noen som har vert til ul allerede som har fått sjekka det?

Da jeg var på ultralyd sa de at det var bra med fostervann. Så de ser nok litt på dette også.

Di sa ingen ting om fostervannet mitt.

Fikk ikke høre noe opp fostervannet, men regner med at de ser allikavel. Alt er nok bra skal du se [;)] Utfloden foranderer seg i svangerskapet

De sjekker fostervannet ja.. Og det var ingenting i veien hos meg, så alt er nok i skjønneste orden! Var en fantastisk opplevelse å være på ultralyd altså.. Fikk møte babyen for første gang på en måte.. [:D] 
*i skyene enda*

Jeg også tenker mye på det...Å spes når jeg er på do og tisser.... Noen ganger er jeg sikker på at jeg tisser fostevann.... Må nok ta meg i sammen her tror jeg..hehe,,,,,

Back
Topp