Tytetråd torsdag!

HemmeligG

Forumet er livet
Hei hei!
Hvordan står det til? Hvordan går det med kvalmen for dere som plages med det?
Her i trøndelag er alt knall i dag, været er topp, og jeg er i kjempegodt humør! Fikk nettopp vite at jeg får fiksa bilen min, og at det dekkes av forsikringa! Så da slipper jeg å kjøpe meg ny bil ennå allikevel![:D] Ellers så sitter jeg og to klassevenninner hjemme hos meg nå og skriver eksamensoppgave i KRL, som skal leveres i morgen. Det går så det suser![:)]
I morgen reiser jeg nordover til farmor og pappa en tur, så da skal de også få høre den store nyheten. Er kjempespent på hvordan de vil ta det, men satser på at de også blir glade[:)]
Ha en flott dag alle sammen!

Her er alt fint. Har vært skikkelig kvalm de siste dagene, men det er verst om morgenen nå. Været er flott og jeg skal snart ut og møte ei venninne og feire at hun har fått fagbrev som konditor i dag [:)] 
Så bra at bilen din er i orden, Grimera. Kose deg hos besteforeldrene dine.

kvalmen har blitt en trofast (u)venn gett... satser på at det ikke er lenge igjen før den forsvinner nå. Men det hjelper bra med fint og deilig vær da. Hatt fri fra jobb i dag og.. det er iallefall digg!!! 

Så bra du slipper å kjøpe ny bil Grimera! Tipper du ble litt letta over det ja...
Kjeder meg hjemme alene i kveld, akkurat no blir det Hotel Cæsar:)

Ja, du kan tro jeg ble glad når jeg fikk vite det! Kjekt at jeg slipper unna med en egenandel på 3000 i stedet for en reparasjon til 10.000 kr![:)]

sol og sommer i bergen men i morgen reiser vi hjem til snøen i valdres for å feire påske. gleder meg masse... kvalmen kommer og går, men har begynt å avta. og det er deilig... men er trøtt og sliten enda da... så ser frem til å slappe av og hvile ut i påska...

Hei [:D]
I dag har jeg vært hos lenge. Hun lo av meg syntes ikke det var lenge siden vi satt med samme papirene følte hun gjentok seg hi hi. Litt mer spennede må jeg si det var sist da fulgte jeg med på uker med mer. Nå glemmer jeg nesten jeg er gravid stakkars lille spire. Men blir nok litt mer reelt når vi ser den lille på ul.
Var en tur innom jobben. Gleder meg masse til perm er over og sette igang igjen savner de alle sammen.
Ha en flott kveld
Kos

God kveld....

Kvalmen henger fast i meg enda ja. Og den gjennomsyra trettheten kommer og går som å skru av og på en bryter i hytt og dynevær... Fytti  så irriterende! av og til tror jeg ikke jeg skal komme meg opp i leiligheten( 4. etg uten heis) mens andre ganger kan jeg gå nesten alt i ett strekk uten pause. Og det å gå i sentrum kan være så godt, men plutselig sviver alt og beina og ryggen har store problemer med å holde seg på plass... vel vel. det går iallefall over om 30 uker tihi[8D][:)]

Men Imorgen er det for alvor over med fridagene. Da skal jeg ha min første vakt på 13-14 mnd... Det blir som å blir kjent med alt på nytt igjen, selv om jeg har vært innom jobben innimellom. Gleder meg, men gruer meg litt også...( så skal jeg jo bytte jobb 2. mai så det blir bare å bli kjent igjen så slutter jeg for godt)

vel vel... ha en god natt alle sammen. Håper dere sover godt på nettene.

Back
Topp