tyter ut bare på en side?

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
lå på ryggen i går å venta på at sambo skulle komme og legge seg.. har alltid en liten stund med magen da[;)] så står d bare ut på venstre side[8D] svær ballong, og helt tomt på høyre side! husker d var sånn sist på slutten, men da var d vel bare rumpa som flytta side.. så ble d sparkefest etterpå[:D]

flere som har babyer som gjør sånt? er så sært synes jeg[8D]

Ja, stadig vekk. Særlig når jeg har ligget en stund på siden. Ser ganske sprøtt ut![:D]

hehe.. Magen min er alltid størst på (min)høyre side. hehe. han ligger å viser rompa til alle [;)]

Og har sparkefest i ribbeina..
Det merkelige er at han ligger i akkurat samme stilling som Marcus lå....
Det var helt tilfeldig sa jordmora.. ;) Men det kan godt hende jeg har bedre "plass" eller noe der..
Og nå i det siste så har jeg kjent dytting nedi i rompa. [8|] Nesten så en har lurt på om det er en arm på vei ut nesten. hahaha...

jupp! bare at min lille røver ligger på høyresiden min [;)]
merkelig, men også ganske gøy å se på[;)]

Gjort det en ukes tid han her og. Men her tyter det alltid ut på høyre side og særlig på morran etter jeg jeg har våkna. Kan ha sammenheng med at jeg sover på siden noen ganger. Sært å se på iallefall- masse på en side og ingenting på den andre siden. hehe

ORIGINAL: eilejoha
Det merkelige er at han ligger i akkurat samme stilling som Marcus lå....
Det var helt tilfeldig sa jordmora.. ;) Men det kan godt hende jeg har bedre "plass" eller noe der..

mine har også ligget i samme stilling, alle 3 har vært likedan i magen.

Jada ofte det buler bare på den ene sida her [:D]

Lillegutt hadde en favorittside husker jeg...se på dette bildet..der ser du magen buler på ene siden (min høyre):

Den lille i magen nå har ingen favorittside ennå, men ligger mest på min venstre side [:)]

Back
Topp