Tyrkia

Sanderogeliasmamma

Betatt av forumet
Må bare rope det ut for jeg er sååååå glad. Vi skal TO uker til Tyrkia i slutten av mai [:D][:D][:D][:D]
Gleder meg så utrolig masse. Det beste av alt er at første uken skal vi være sammen med
Trillemor med familie. Og andre uken er Kine i Tyrkia, ikke på samme plass, men vi kan lett
kjøre å besøke henne [:)][:)][:)]

Tenk det to uker med sol og sommer, kjenner jeg TRENGER det nå.

Er det andre som skal til Tyrkia i sommer? Eller til syden? Det er bare såååå godt å ha noe å se
frem til [:D][:D]

For jeg er ikke misunerlig[8D] Heldiggriser assa[:)] Tenker dere får det knall[:D]

Kos dere masse i Tyrkia, må bare advare at det er varmt der nede på den tiden, og det blir varmere og varmere for hver dag.

Hvis dere skal på stranden så anbefaler jeg at dere ikke tar av dere på bena, sanden er varm, skikkelig varm.

Vi skal vel te Tyrkia i sommer vi og, men når vet vi ikke enda, vi skal sikkert ta sen ferie i år.

Hvor hen i Tyrkia skal dere? Vi er like utenfor Alanya hvert år.

ja, dette blir helt topp! jeg gleder meg masse... og det gjøre malin også.. til å fly.. høøyt oppe i lufta...[:D]

vi skal til side. det er helt topp! [:D]

så gøy[:D]

me ska te Kemer i Tyrkia 7 mai å vær ei uka[:D][:D]svigers spandere på barn,barnebarn å svigerdøttrene[:D][8D]einaste me må betala sjøl e maten å sånt[:)]

Åh det hørtes utrolig deilig ut! Det blir nok utrolig kjekt - og så ilag med så kjekke folk![:)][:)][:)]

Å så deilig. Jeg kjenner at trekkfuglen i meg føler veldig for å trekke til Syden jeg også, men mannen nekter å reise med baby.

vi har planer om å reise til spania til høsten, reise med et vennepar. Gleder meg masse!!

Går fly til tyrkia også herfra, men det er så umennesklige tider de flyr på så det orker vi ikke med to små barn...

Her blir det Kreta (igjen) i slutten av august, sammen med samme venneparet som vi dro ilag med i fjor. De har unger som er året eldre enn våre og de leker supert ilag.

Skulle gjerne reist til Tyrkia, eller bare et annet sted enn Kreta, men vil helst ta direktefly og da er det ikke så mange valgmuligheter. Skulle gjerne dratt i mai allerede[:D]

Syden hører deilig ut.

Her blir det 1 uke i Danmark i Juli så langt
Så skal vi på bryllupsreise i sept så får vi se om det blir syden da eller storby

Back
Topp