Tyrkia

dollygirl

Glad i forumet
ville der ha reist på ferie til tyrkia med en 2 åring!? tenkte på uroligheter osv ...

Hvor i Tyrkia? Bare dere på landsbygda på oppdagerferd i en leid, gammel folkevogn (for å "blend in"), eller som charterturister på et velkjent chartersted? Jeg ser ingen problemer med charterversjonen, oppdagervarianten ville jeg nok ha skrinlagt.. :)

...men forøvrig ville jeg ikke valgt Tyrkia i det hele tatt hvis målet er sol og strand. Vært der en gang (Side), gjør ikke det igjen. Hverken service, området, maten, stranda eller havet levde opp til mine forventninger/sammenligninger med andre "syden-sted" (eks Kypros - jeg elsker Kypros!).

blir charter reise =) i alanya , men på ett familiehotell.. vi reiser i september, i 1 uke.. er litt spent på reisa, 2 timer i buss fra flyplassen til hotellet, men hva med sikkerhet i buss hos han!?? ha han på fanget eller??? aldri vært i syden med barn før..

var i Tyrkia i september i fjor. var og i Alanya(reiste med ving) .. Vi hadde drosje fra flyplassen og til hotellet. kosta 15 euro pr pers pr vei, men guuud så verdt det. (Sjekk ut NormannTyrkia.no(com), vi skrev at vi ville ha bilstol, og det fikk vi der)  Spesielt hvis en kommer frem midt på natta.. Var i Tyrkia i Juni i år også, da også i Alanya(reiste med detur).. Da tok vi buss fra flyplassen og til hotellet. Midt på natta.. Det var en skikkelig buss med sæler osv, så ingen problemer sånn egentlig.. men de har ikke bilstoler da..
Synes Tyrkia er et helt greit ferieland, billig og maten er helt grei.. Eneste minuset er alt maset og all prutinga..  Hater sånne ting

Back
Topp