Tyrkia tur i slutten av mnd :D

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Da skal sambo, vesla og jeg enda en tur til Tyrkia i slutten av mnd, Da er jeg 8/9 uker på vei! Det blir bra håper jeg, bestilte med avbestillingsforsikring "just in case" jeg skulle bli så dårlig at jeg ikke har sjangs til å dra :p Håper jeg slipper det :)

Flere som har tenkt seg på tur, eller har vært på tur gravide før? Noen tips? :)

Edit: Jeg ser den vanvittige skrivefeilen i emne ;) ;)

Skal faktisk selv til Tyrkia i slutten av mnden, ikke bestilt avbest. Forsikring da, men det er pga graviditet var jo ikke planlagt, og turen var bestilt før :)

Her blir det kjæreste tur, skal bli godt :)
Ska dere hen? Reise 24 dere å?

Skal faktisk selv til Tyrkia i slutten av mnden, ikke bestilt avbest. Forsikring da, men det er pga graviditet var jo ikke planlagt, og turen var bestilt før :)

Her blir det kjæreste tur, skal bli godt :)
Ska dere hen? Reise 24 dere å?
Så gøy :D
Vi reiser også den 24, til Alanya, hvor reiser dere? :)

Okey, HVIS du blir dårlig.. Hiv i deg en reisesyktablett slik at du får reist! :)
Blir godt med en tur til varmere strøk før kulden setter inn :) Tror vi skal gjøre det samme ! :)

Så deilig a :) Skal selv til hellas starten av september, 11 uker er jeg da..blir bra :)

Reiser dere med ving også? :) Vi skal bo på villa sunflower 2 tror jeg :) Bestilte i dag, det var jo så billig :)
Kan jeg få spøre hvor myd dere betalte ? :P jeg har reisefeber ser du ;) good tur , bare litt mesunlig hhe

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Kan jeg få spøre hvor myd dere betalte ? :P jeg har reisefeber ser du ;) good tur , bare litt mesunlig hhe

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Mellom 4 og 5 tusen, i 1 uke. For mann, jente på 1år og meg! Med buss til og fra flyplass, avbestillingsforsikring, mat på fly ++ :)

Reiser dere med ving også? :) Vi skal bo på villa sunflower 2 tror jeg :) Bestilte i dag, det var jo så billig :)

Nei vi reiser med Detur, skal bo på Bluestar :)
Da flyr vi nok ikke fra samme flyplass heller da..:)
Himmel som jeg gleder meg nå, spes nå som jeg ser høst været kommer :)

Nei vi reiser med Detur, skal bo på Bluestar :)
Da flyr vi nok ikke fra samme flyplass heller da..:)
Himmel som jeg gleder meg nå, spes nå som jeg ser høst været kommer :)
Dere får kose dere så masse :) Det er ihvertfall ordentlig sommer der nede når vi reiser :) Vi gleder oss også sååå mye!!

Jeg var på Kreta da jeg var gravid med snuppa, litt over 20 uker på vei :) bare pass på at all mat er ren og ordentlig stekt så tror jeg det går bra :) god tur, kos dere så mye!!

Har begynt å grue meg til turen jeg :( gruer meg til ekstremvarme sammen med kvalme, gruer meg til å måtte passe veldig på hva jeg putter i munnen, hva skal jeg småspise, for å dempe kvalmen?
Kan jeg ligge i direkte sol med høy faktor? Hørt man kan få pigmentflekker :( Uææææææ!!!

Jeg skal til Island i slutten av september med jobben :) Glder meg VELDIG, men da er jeg jo bare 10 uker på vei, så har ikke lyst til å fortelle det ennå.. men det blir jo litt vanskelig når man ikke kan være med på det de andre gjør og (mest sannsynlig) kaster opp hele tiden :P
Lurer på hvordan jeg skal klare å holde på hemmeligheten!

Jeg var på Kreta under sist graviditet, og det gikk veldig bra, vi prøvde å spise steder som så "ordentlige" ut. jeg solte meg, og det var ikke noe problem (bortsett fra at jeg ikke klarte mer enn 15 minutter før jeg måtte ut i vannet)

Back
Topp