Tyrkia,Spania,Buligaria eller Hellas?

[Hildemor]

Elsker forumet
Gjerne gi meg tips utenom disse og[:)]

Hvor liker dere helst å reise? Jeg har vært i spania da jeg var yngre,men nå reiser jeg bare til Tyrkia. Liker meg kjempegodt der, og det er god mat og billig i tillegg. Spania har jo blitt så dyrt, iallefall i forhold til mat[&:]

Må legge til at det må være en familievennlig plass.. [:)]

ORIGINAL: sogn78

Hellas, uten tvil!!!!

Kan du utdype litt mer?[:)] Aldri vært der jeg[:)] Hvor i Hellas? Hvordan er maten osv[:)]

Kypros blei jeg helt forelsket i.. Nydelig plass, men litt dyrt..
Var og i Bulgaria et år, og vi likte oss veldig godt vi altså.. Billig, varmt, nydelig strand og kort flyreise.. [8D]

ORIGINAL: Almyrida81

Var og i Bulgaria et år, og vi likte oss veldig godt vi altså.. Billig, varmt, nydelig strand og kort flyreise.. [8D]

Bulgaria har egentlig vært litt sånn nei plass for meg før. Vet ikke helt hvorfor.. blir jo mer og mer populært nå da, men helst blant de som reiser dit for fest føler jeg[:-]

Reiser til Bulgaria for tredje gang nå til sommeren. Første gang med et lite barn, men regner med at det går helt fint! [:)]
Er veldig fornøyd med maten, folkene, strendene og ikke minst kort flytur! [;)]

Har valgt all inclusive hotell som vi har vært på før. Føler for å "safe" litt når det er første gang lillemann skal være med. Da vet vi hva vi får i det minste. [:)]

EDIT:
Vi reiser til Sunny Beach forresten. Har aldri merket noe av det negative som det var veldig mye oppslag om i media for noen år tilbake. Vi skal være her:
http://www.apollo.no/no/hvor-vil-du-reise/europa/bulgaria/burgaskysten/sunnybeach/accomodations/pages/dunav.aspx

ORIGINAL: [Hildemor]

Bulgaria har egentlig vært litt sånn nei plass for meg før. Vet ikke helt hvorfor.. blir jo mer og mer populært nå da, men helst blant de som reiser dit for fest føler jeg[:-]

Ikke hvis du velger hotell som ikke ligger midt i gryta. Da merker du ikke mer til festingen enn på andre plasser i syden... [;)] Finnes fine familiehotell der altså!

Jeg har og vært veldig skeptisk til Bulgaria, men nå skal vi der i år. Mye pga prisene, er mye billigere der. Men har faktisk hørt masse positivt om Bulgaria. Så lenge du ikke reise til Sunny Beach eller Golden Sands så går det nok fint.
Vi skal til Flamingo hotellet til Ving [:)]

http://www.ving.no/charteraccomodationinfo?ItemId=7412&SelectedPackage=60_c3_VAR4_FLAM2_VN1%3a6_A12-3Xc1_E3_SVGd201106283_VAR15%3a2_VN2_211%3a&BookingQuery=0%3a4531%3ad2011062812670%3a0%3a15%3an1%3a5_42%3a42%3a1%3a3%3a4%3a4532%3a2%3a&UseBookingFlow=True

jeg elsker kypros,vært der 3 ganger..både med unger,familie og venninner... passer for alle... fantastiske strender,god mat, herlig klima.. herlig uteliv!

Vært i tyrkia for noen år siden,falt ikke helt i smak.Var ikke imponert over strendene.

Mallorca er kjempefint!

ORIGINAL: MammaNina

Ikke hvis du velger hotell som ikke ligger midt i gryta. Da merker du ikke mer til festingen enn på andre plasser i syden... [;)] Finnes fine familiehotell der altså!

Har du tips?[:)] 

ORIGINAL: marianne1986

Jeg har og vært veldig skeptisk til Bulgaria, men nå skal vi der i år. Mye pga prisene, er mye billigere der. Men har faktisk hørt masse positivt om Bulgaria. Så lenge du ikke reise til Sunny Beach eller Golden Sands så går det nok fint.
Vi skal til Flamingo hotellet til Ving [:)]

http://www.ving.no/charteraccomodationinfo?ItemId=7412&SelectedPackage=60_c3_VAR4_FLAM2_VN1%3a6_A12-3Xc1_E3_SVGd201106283_VAR15%3a2_VN2_211%3a&BookingQuery=0%3a4531%3ad2011062812670%3a0%3a15%3an1%3a5_42%3a42%3a1%3a3%3a4%3a4532%3a2%3a&UseBookingFlow=True

Ja,jeg så på det nå, og det ser veldig bra ut!![:)]

La link til der vi skal være i forrige innlegg... [;)] Men du har jo større barn enn meg, så der blir det kanskje litt kjedelig siden det er lite leker og slikt. Men jeg vil råde deg til å se etter hotell som eventuelt ligger i god avstand til Blomstergaten. Det er jo der det skjer på natterstid... Hotellet vi skal bo på er 1,2 km unna den og vi merker ingenting av støyet som er der! [:)] Vet at Star Tour har et sinnsykt bra familiehotell på Sunny Beach med vannsklier osv! [:D] http://www.startour.no/bestill-reise/HotelAbout.aspx?q=579aebaf0a85403dad6642208485e601
Og i Sunny Beach er det jo også et badeland som vi besøkte sist vi var der med ungene til sambo. De elsket det! [:D] Noe jeg også forsåvidt gjorde... [8D]
Har ikke satt meg så mye inn i andre ting å gjøre, for jeg har rett og slett ikke hatt "behovet" for å kalle det det. [:)]

La link til der vi skal være i forrige innlegg... [;)] Men du har jo større barn enn meg, så der blir det kanskje litt kjedelig siden det er lite leker og slikt. Men jeg vil råde deg til å se etter hotell som eventuelt ligger i god avstand til Blomstergaten. Det er jo der det skjer på natterstid... Hotellet vi skal bo på er 1,2 km unna den og vi merker ingenting av støyet som er der! [:)] Vet at Star Tour har et sinnsykt bra familiehotell på Sunny Beach med vannsklier osv! [:D]
Og i Sunny Beach er det jo også et badeland som vi besøkte sist vi var der med ungene til sambo. De elsket det! [:D] Noe jeg også forsåvidt gjorde... [8D]
Har ikke satt meg så mye inn i andre ting å gjøre, for jeg har rett og slett ikke hatt "behovet" for å kalle det det. [:)]

Ok,så ikke det[:D] Fant et bra hotell gjennom ving da,men flyet går fra en annen by så vi må reise 2 timer først.. det er litt kjedelig da.. men det er jo mye bedre priser enn tyrkia, og det er jo sinnsykt varmt i Tyrkia midt på sommeren og.

Orker ikke quote så mye... Hehe...

La inn link til det familiehotellet i det forrige innlegget nå. [:)]

Ja, det er billig der! Så absolutt! [:D] Og sist vi var der, for 2 år siden så reiste vi i førsten av august og da var det som en veldig god sommer i Norge! [:)] Og det er levbart altså... Første gangen jeg var der var det sinnsykt varmt! Men det var det da i hele Europa - inkludert Norge...
Jeg anbefaler ihvertfall Bulgaria!
Og vi velger å reise igjen nå siden de har blitt medlem av EU og sannsynligvis får Euro neste år-ergo blir dyrere! [8D]

Back
Topp