Vimso84 Glad i forumet 23 Feb 2015 #1 Nå er det jo så mye snakk om disse meslingene som flyr alle plasser!! Vi reiser til Tyrkia neste lørdag, snuppa er 8 måneder å har ikke fått den vaksinen!! Bør jeg være bekymret? Noe spesielt jeg må tenke på???
Nå er det jo så mye snakk om disse meslingene som flyr alle plasser!! Vi reiser til Tyrkia neste lørdag, snuppa er 8 måneder å har ikke fått den vaksinen!! Bør jeg være bekymret? Noe spesielt jeg må tenke på???
Z Zara85 Elsker forumet Julibarna2014 Augustmødrene 2014 24 Feb 2015 #2 Ville ringt til helsestasjonen.. Jeg har ikke peil dessverre.. :/
Vimso84 Glad i forumet 24 Feb 2015 #3 Zara85 skrev: Ville ringt til helsestasjonen.. Jeg har ikke peil dessverre.. :/ Klikk for å utvide … Ringte i dag å ho sa det ikke var noe å tenke på, bare husk go hand hygiene så går nok det veldig bra
Zara85 skrev: Ville ringt til helsestasjonen.. Jeg har ikke peil dessverre.. :/ Klikk for å utvide … Ringte i dag å ho sa det ikke var noe å tenke på, bare husk go hand hygiene så går nok det veldig bra