• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Tyrkia? Marmaris..?

Liker icmeler bedre å bo i enn marmaris. [:)]

Prince er et supert hotellalternativ i icmeler (syns jeg).. Bedre strender i icmeler, vil man til marmaris går det ofte busser, såkalte "dolmus"er.. [:)][:)]

vi har vært rett utafor Marmaris en gang. hater Tyrkia [&:][:'(] blir så aggressiv av å være der jeg, alle ekle mannfolka som drar deg i håret og i armen og nærmest tvinger deg til å se på matkaret dems eller spise hos dem eller drikke eplete [&:]

vi var i marmaris i 2007 med jenta vår på da 14mnd. vi lå på et leilighetshotell, husker ikke i farta hva det het, men var noe med MAR, vi reiste med detur. Jeg syns det er KJEMPEFINT i Marmaris, MYE bedre en Side... vi ble ikke dratt inn i butikkene, og de har macdonalds der og senter Tanzer tror jeg det het, samt et annet senter med blant annet burger king hehehe stranda var ikke så fin, men helt okei, har sett verre.

Elsker Tyrkia. Har vært i Marmaris, Icmeler, Kemer og Side. Liker Side best, absolutt best for å reise med barn. Dere som hater Tyrkia pga praiing etc.. Det er en del av "pakken". Hvordan man opplever det og blir mottatt avhenger jo litt av egen innstilling. Det er et koselig folk, fine strender (ikke i marmaris) nydelig mat og god shopping. Og mange severdigheter. Fins ikke noe annet sydenland for meg. Har prøvd andre land, men blir bare skuffet. 

Back
Topp