• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Tyrkia? Marmaris..?

Har vært i Tyrkia, og skal aldri tilbake dit. Mange andre steder jeg heller drar.

ELSKER Tyrkia! Marmaris er kjempekoselig[;)] Vi bodde litt utenfor, anbefales fordi da slipper man å bo midt i gryta! Det går busser (som det koster så og si ingenting å få sitte på med) hele tiden, så det er lett å komme seg til sentrum! [:)]

Ichmelèr er bare en liten bil/busstur unna, der er det ett roligere sentrum[;)]

har du noe forslag til hotell/leilighet da? [:)] er det barnevennelig der? [:)]

Elsker Tyrkia og har vært i Marmaris flere ganger[:D] Er enig i at man bør bo litt utenfor, vi bodde på Kaplan (mener jeg å huske) og det var et stykke utenfor på Ichmeler-siden... Ellers er Fidan også et bra hotell.. Men vi trivdes bedre i Side nå faktisk, var syyyyykt mye kranglete briter i Marmaris plutselig etter EasyJet fikk rute til Dalaman[:'(]

ORIGINAL: Looney

Har vært i Tyrkia, og skal aldri tilbake dit. Mange andre steder jeg heller drar.

Signerer [:-] Tror jeg var i Cesme. (?)
Var der i en dag, og fikk virkelig nok for resten av livet. Tyrkere er ikke mine favoritter akkurat.

De fleste som sier de aldri skal tilbake til Tyrkia, har aldri vært i Marmaris!! Det er KJEMPEKOSELIG der!![:)][:)]
Skal definitivt tilbake[;)] Vi bodde også litt på utsiden, men tett nok ved til at det var en kort spasertur borti sentrum! Det er helt klart noe annet enn Alanya og Antalya osv.. Syns folkene var mye mer hyggelige i marmaris, og de er ikke så slitsomme heller!! Rolig sted! [;)] Anbefales!

ORIGINAL: snuppah88

Vi bodde på ett hotell som Detur ikke har i dag[;)] Men det er mange hotell å velge mellom! [:)] Vi hadde med oss jenta vår da hun var 3-4 år og det gikk kjempefint!

ORIGINAL: Alveola*

De fleste som sier de aldri skal tilbake til Tyrkia, har aldri vært i Marmaris!! Det er KJEMPEKOSELIG der!![:)][:)]
Skal definitivt tilbake[;)] Vi bodde også litt på utsiden, men tett nok ved til at det var en kort spasertur borti sentrum! Det er helt klart noe annet enn Alanya og Antalya osv.. Syns folkene var mye mer hyggelige i marmaris, og de er ikke så slitsomme heller!! Rolig sted! [;)] Anbefales!

Jeg er veldig glad i Alanya også[8D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Alveola*

Jeg er veldig glad i Alanya også[8D]

okei[8D]
Vi var nok litt uheldige med Alanya turen vår.. Stedet var jo greit, men jeg syns alt ble så masete[;)]
men du er litt enig i at det er noe annet i Marmaris? Mye roligere? Klart man kan jo trives med begge deler[:)]

ORIGINAL: snuppah88

Vi lå på et som het Kaptan. Ikke det store egentlig, men restauranten nedenfor som heter Maymi MÅ du på!![:)]

Vi var i Marmaris på bryllupsreise og var KNALLFORNØYD!![:D] Vil absolutt tilbake til Tyrkia, og gjerne Marmaris. Vi bodde på "Kaptan Apart" - et helt OK leilighetshotell. Vi var ikke ute etter skikkelig luksushotell liksom, vi skulle bare være der på natta - på dagen var vi ute på stranda og i byen! [:)] Vi reiste med Ving og de arrangerte flere turer som vi ble med på! Som sagt - var jeg veldig fornøyd og håper å dra tilbake!

Anbefaler på det sterkeste Marmaris , vi bodde på et hotell som heter Prestige, mener det ligger litt ovenfor Kaptan. Var Ving der før , men nå tror jeg det er Detur som har det hotellet . Bare ELSKER de som jobber der , er utrolig flinke med barn og hyggelige. Har vært der 2 ganger og kommer garantert til å dra tilbake dit .

har vert i Marmaris og ichmeler. Skal absolutt tilbake...
Hadde dårlig hotell i ichmeler, men bra leiligheter i Marmaris, der bodde vi på sun apart....

Jeg har vært i Marmaris og skal ALDRI tilbake!!!
Alfor mange butikkeiere som drar deg inn og blir forfoerdelgg sure, om du ikke handler noe.. Trodde dette var forbudt, men sånn var det hele veien i sommer. Alfor mange engelskmenn som var fryktelig bråkete. Restaurantene var lite rene og flere av plassene vi var på, serverte glass og bestikk som ikke var rengjort ordentlig. Vi måtte hele tiden holde på veskene og gå samlet for å ikke "miste" noen i følget... Som sagt, folk satt på utsiden av butikken og droooo deg inn...

Mye billig i Tyrkia, men når mesteparten er fake og ulovlig å ta inn i Norge, så hjelper det lite... (Man risikerer en skrekkelig høy bot!!!) for å ta det med inn... Det var veldig mye skriverier om dette i sommer i avisene blant annet.

Marmaris er en by med altfor mange turister! Strendene her er også ikke fine.. Brun sand med masse stein i, og når det er så varmt som det er der nede, brenner man nesten føttene ved å gå på sanden. Husk badesko!

Vi var der i sommer, og da var det alfor varmt der til å kunne ha med seg barn dit.. Vet ikke hvordan temperaturen er der nå, men med 39 grader i skyggen og 48 i sola, er det for varmt for de fleste...

Skal jeg noen gang til Tyrkia igjen, så er det for å bo i ett hotellområde. Har hørt at de som velger dette, er kjempefornøyd! Det er jo mange som ikke har behov å inn til byen for å titte... Det samme gjelder jo Egypt. Det er jo helt fantastisk der, men man må holde seg innenfor hotellområdene, og bare utenfor i organiserte former...

Har vært i Marmaris 4 ganger jeg! Vil gjerne tilbake også.. Men med barn så vil jeg heller anbefale Icmeler, der er det litt roligere. Det er bare en kort biltur unna Marmaris.

(Heldiggriser som fikk sydentur altså!!) [;)]

ORIGINAL: Vand

ELSKER Tyrkia! Marmaris er kjempekoselig[;)] Vi bodde litt utenfor, anbefales fordi da slipper man å bo midt i gryta! Det går busser (som det koster så og si ingenting å få sitte på med) hele tiden, så det er lett å komme seg til sentrum! [:)]

Ichmelèr er bare en liten bil/busstur unna, der er det ett roligere sentrum[;)]

eg har vært i icmeler to ganger, heeeeeeeeeeelt nydelig der. ville ikke ha reist te marmaris med barn,men så absolutt om det var bare for oss voksne=) men stranden e ikke så fin der, da må du te icmeler=) eg vil veldig gjerne ned igjen =)

Jeg har vært i marmaris,alanya,antalya,usak,ankara...og noen små byer og bygder jeg ikke husker navnet på..

Har sett så mye av landet og der hvor de var minst koselig var faktisk Ankara...
FLOTT OG HERLIG LAND....

Back
Topp