Tyrkia i begynnelsen av april

Fru Slick Chick

Elsker forumet
Er det noen som har vært der i den perioden? Har aldri vært der før og lurer derfor på hvordan det er?
Er det noen hoteller eller områder som anbefales mer enn andre?
Eller spesielle ting man må ta hensyn til i Tyrkia når man har med små barn? [8|]

Taaaakk [:)]

Litt tidlig å dra dit i begynnelsen av april, eneste. Sesongen er ikke skikkelig i gang da, så man kan oppleve at mye er stengt, det har enda ikke blitt særlig varmt i havet.. Ville dratt i midten/slutten av mai. Da er det ca 30 grader på dagen +-. 

ORIGINAL: Sicily

Litt tidlig å dra dit i begynnelsen av april, eneste. Sesongen er ikke skikkelig i gang da, så man kan oppleve at mye er stengt, det har enda ikke blitt særlig varmt i havet.. Ville dratt i midten/slutten av mai. Da er det ca 30 grader på dagen +-. 

Signerer. Frostpisten som jeg er synes faktisk det var kaldt da, særlig på kvelden.

ORIGINAL: Rada

Signerer. Frostpisten som jeg er synes faktisk det var kaldt da, særlig på kvelden.

sign her.

Kanskje det blir 18 mai i stedet da [:D]
Tips om steder og sånn generelt?

ORIGINAL: Slick Chick

Side er jo et veldig bra sted for barnefamilier. Langrunne sandstrender, passelig lite, passelig av alt, egentlig. God standard på hoteller og mat. [:)]

ORIGINAL: Slick Chick

Side er jo et veldig bra sted for barnefamilier. Langrunne sandstrender, passelig lite, passelig av alt, egentlig. God standard på hoteller og mat. [:)]

Takk for tips [:)]
Herlighet så rimelig reisemål da [:D] Mye billigere enn 5 dagers danmarkstur med hytte på sommeren [8D] Latterlig..

Været er som en FIN Norsk sommer! 25 grader +- på den tida ..
Har du små barn ville jeg reist på denne tiden, pga av mengden med folk.. ett minus er att bassengene er ikke oppvarmet på denne tiden, så det blir ikke bassengferie i tilfelle.

Back
Topp