Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ToSmå2010
Var i tyrkia med dattera mi når hun var 16 mnd. Reiste også i august..
Ja det var varmt for henne, men hun koste seg på stranda og i vannet. Var veldig nøye med å få i henne drikke OFTE og at hun var i skyggen.
Hun likte ikke maten der nede noe særlig, gikk mest i ris, pommes frites og kylling. og vi hadde ikke med så mye mat til henne, fordi hun pleide jo å spise det vi spiste. Å barnemat var umulig å få tak i der nede. Så hun spiste veldig dårlig da, det var nok også litt pga varmen.
Skal dit igjen i august nå også, da er minstemann 14 mnd. Men denne gangen kommer jeg til å ta med middag og grøt til alle dagene..[:)]
ORIGINAL: Jent1
ORIGINAL: ToSmå2010
Var i tyrkia med dattera mi når hun var 16 mnd. Reiste også i august..
Ja det var varmt for henne, men hun koste seg på stranda og i vannet. Var veldig nøye med å få i henne drikke OFTE og at hun var i skyggen.
Hun likte ikke maten der nede noe særlig, gikk mest i ris, pommes frites og kylling. og vi hadde ikke med så mye mat til henne, fordi hun pleide jo å spise det vi spiste. Å barnemat var umulig å få tak i der nede. Så hun spiste veldig dårlig da, det var nok også litt pga varmen.
Skal dit igjen i august nå også, da er minstemann 14 mnd. Men denne gangen kommer jeg til å ta med middag og grøt til alle dagene..[:)]
Gutten min spiser også det samme som vi spiser. Takk for godt råd! Da skal jeg ta med middagsglass og grøt, det er jo bare en uke, så ikke så mye å dragse med seg.
Det er kun denne uken vi kan reise dessverre... Heldigvis reiser vi sammen med flere så vi har mulighet til å få litt hjelp :)
ToSmå2010: Hvordan gjorde dere det med bleier?