Tyrkia alene med lite barn??

Teardrop

Første møte med forumet
Heisann! Jeg vurderer sterkt å reise på en billig ferie til Tyrkia nå snart, alene med min sønn på snart to år. Noen som har erfaringer med det? Får det aldri til å klaffe med andre, og vi trenger sårt en ferie snart. Er redd for at det kan bli for ensomt, slitsomt?

Håper noen har noen erfaringer/innspill!

:)

Ja, kjære vene, hvorfor skulle du ikke det? Dra på ferie å kos dere [:)][:)]

vet om to stk som gjør det(hver for seg da[8D]) hu ene reiser med to stk faktisk!

har gått fint det :) men må bli grisekjedelig på kvelden da:P

Selvfølgelig går det bra [:)][:)]

På kveldene setter du deg på verandaen med ett lite glass God rød vin og en god bok [:D]

ORIGINAL: jealie28

Ja, kjære vene, hvorfor skulle du ikke det? Dra på ferie å kos dere [:)][:)]

[:)]

ORIGINAL: RobinHood

JEG hadde ikke gjort det.

Hva som noe skulle skje tenker jeg, da er det ikke moro å være alene med et barn.

kan jo like gjerne skjedd noe hjemme som borte [8|]

hadde reist å kost meg jeg[:)] ser ikke noen hindringer [:D]

[;)]dra til side da saa kan du loke med meg om du kjeder deg paa kvelden

Takk for gode svar damer :D

Nå står valget mellom gran canaria hvor vi har vært før, familiehotell med lekeplass og slikt, eller Alanya, ikke lekeplass (men barnebasseng, så sikkert barn der, selv om han ikke bader da :p ) til HALVE PRISEN.
Hva ville dere gjort, tatt dårlig økonomi i betrakining, trygghet, osv?

Alanya er flott[:)]
Jeg hadde valgt dette pga prisen. Skulle dere være uheldige, så har jeg testet sykehuset der. Det er utmerket[8D]

Ville sett an økonomien, er de begge med all inclusive?
Om du har lite med penger ville eg gått for siste, noe å leke med vil han alltids finne uansett.[:)]

Jeg hadde reist der jeg hadde vært før, rett og slett fordi jeg liker å vite hva jeg kommer til [;)]

Har du råd, føler du trenger ferie, gå for det! [:D] Hadde gjerne reist alene med barn, om jeg hadde hatt sjansen til det. Ferie er ferie, med eller uten barn. Godt å komme seg vekk fra hverdagen i blant [:D]

Hmm.. Ja det jeg er redd for med alanya er at det ikke er noen trygg plass for han å løpe rundt på da.. Men. Dårlig med penger, så vanskelig detta der :p

Sun park garden ligger bitte litt uten for sentrum av Alanya. Her er det en knall fint inngjerdet område med lite badeland, lekeområde og barneklubb. Du kan bestille med halvpensjon her.
Det er i gangavstand til sentrum ca 10-15 min.

Hvorfor ikke?
Med barn blir man alltid sosial med andre enten man vil eller ikke [8D]

Jeg har planer om å reise med mine to vakre (3,5 år og 5,5 år) alene til Gran Canaria i sommer.
Var litt usikker i begynnelsen, men nå gleder jeg meg. Er trådløst internett på hotellet så jeg ta med meg data'n slik at jeg har noe å holde på med når gutta er i seng [:)]

Så jeg syns du skal gjøre det [:)] Tenk så mye kos dere vil få, minner for livet[:D]

Jeg har reist til tyrkia aleina med ett barn, var på ett familie hotell.

Blei kjent med andre voksne med barn.

Hadde en super ferie:)

Back
Topp