Tyrika i høstferien?

Mrs. Lynch

Heldig mamma!
Juli13-jentene
Noen som vet om Tyrkia i høstferien(uke 40) er noe å satse på? Er det fremdeles varme der da? Evt hvor i Tyrkia er det fint å reise med barn?

Evt. noen andre tips til reisemål? Jeg skal ha med meg en baby og en 2-åring, så type Thailand og sånt er uaktuelt pga lang reisetid.

Vet ikke hvordan tempen er rundt høstferien, men Tyrkia er vel av stedene med lengst sessong.
Vi kom akkurat hjem fra Gümbet på på Bodrumhalvøya. Trivdes veldig bra der. Syntes ikke det var så masete som andre steder jeg har vært i Tyrkia. Riktignok prøver alle å få deg inn på sin restaurant, men syntes det var ok i forhold til tidligere erfaringer.

Vi bodde på et hotell som var veldig koselig og i passe avstand til by og strand, men litt mye trapper om man har med vogn og litt stusselig barnebasseng, men vi brukte bare voksenbassenget. Hadde på seg armringer. Hadde inntrykk av at de fleste hotellene lå i grei avstand til strand og bygater. Ikke så stort sentrum, men det var også veldig greit da vi hadde med en på 1 1/2 år. Var veldig glad i barn der, og mini her fikk gaver over alt.

Kan ikke svare for tyrkia da, men har vært på kyrpos i sept/okt skifte, og da var det rundt 30-33 grafer ennå, GODT og varmt! I vannet også! :) Det er jo naboøya til tyrkia, så er jo ikke langt ifra! Så hadde definitivt satset på å reist da :) Ikke en dag omtrent med skyer!

jeg var i tyrkia (side) i mndskifte okt/nov i fjor...
da var det fortsatt veldig varmt, men på kveldene var det greit med en genser el.
det var som en god sommer i norge  :)

Back
Topp