TYPISK...

Marit 83

Elsker forumet
...hvis ting hadde skjedd i natt eller i morgen...for storesøss har fridag fra barnehagen.
Jeg har en bakhåndsplan, men det blir så mye ekstra bill-ball med å kjøre henne hit og dit
når hun ikke skal i barnehagen. Skjer det noe i natt, så kommer nabo`n og legger seg
her og blir med henne dit, men så vet ikke hun helt hvor tanta mi bor...æsj...åsså vet
ikke farfaren hennes hvor tanta mi bor heller, for han skal hente henne utpå dagen hvis noe
skjer i natt...blir jo smågal av midre her...may gååååd...kryss fingrene for at ting ikke
starter er i natt da... [8D][;)] Vi har planer om å bake både muffins, kanelsnurrer og
boller i morgen og baaaare kose oss siden snuppa har fridag... [8|][:)] Håper det blir sånn
at vi får oss en slik kosedag istedet for stress meg her og der og hit og dit med henne.

Brune rester av slimproppen gikk i sta og jeg har noen murringer igjen og ekkelt i ryggen,
men vet ikke om det er for den lange turen jeg gikk i ettermiddag eller hva det er...
...farsken...hadde vært såååå typisk at det har skjedd "når det ikke passer"...
Vil jo egentlig ganske mye at ting skal skje også da...men aaaah, akkurat i morgen...nei...
Det blir en spennende natt da...håper jeg får sove...kommer til å være nervøs for
å våkne av vondter...jaja...sånn går no dagan... [8D][:D]

Ja hehe,krysser fingrene for at dere får tatt en skikkelig kose dag i morgen,så kan minsten din heller bestemme seg for å titte ut i den store verden i morra kveld![:D][:D][:D] tvi tvi

Morrakveld hadde vært skikkelig genialt [;)] Skal sende beskjeden ned til magen her nå...I MORRAKVEEEEELD, hørte du det?! [8D][;)][:D]

Back
Topp