Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Uff da, ikke greit! Har dere noen som kan passe han i morgen slik at pappaen får være med på ks?
Masse god bedring til gutten din, håper han kommer seg raskt
uff da,stakar da ikke greit å være liten å syk :/
mye som går om dagen,jeg har liggi over en uke jeg ,måtte starte på pencilin kur.
ønsker masse god bedring til gutten din
Off, så kjedelig! Men små barn kommer seg som regel veldig fort av sykdom Så får håpe og tro det går fint og at han er mye bedre til i morgen allerede Lykke til på samtale!
Har jo bare verdens beste foreldre, så de stiller selvfølgelig opp Er så lykkelig for at jeg har så utrolig omsorgsfull familie rundt meg! Np sitter jeg på sykehuset og venter på siste samtale før ks i morgen
Så kjedelig at gutten har blitt syk - men bra at foreldrene dine stiller opp Storebror kommer seg nok fort fra feberen og er klar for å hilse på babyen
Så leit at gutten deres har blitt syk
Håper han blir raskt frisk da, syke barn får ikke lov inn på fødeavdelingen tror jeg?
Godt foreldrene dine kunne passe han i morgen Håper dere får en fin opplevelse i morgen
Dumt at storebror har blitt syk, masse god bedring til han
Flott med en familie rundt en som hjelper til og stiller opp når man trenger det...betyr jo enormt mye!!