Typisk!!

Uff da, ikke greit! Har dere noen som kan passe han i morgen slik at pappaen får være med på ks?
Masse god bedring til gutten din, håper han kommer seg raskt :)

Huff.... Håper dere kan få barnevakt den tida så han får vært med på fødselen likevel ,om han må dra tidlig hjem..

God bedring til gutten din :)

uff da,stakar da ikke greit å være liten å syk :/
mye som går om dagen,jeg har liggi over en uke jeg ,måtte starte på pencilin kur.
ønsker masse god bedring til gutten din;)

Off, så kjedelig! Men små barn kommer seg som regel veldig fort av sykdom :) Så får håpe og tro det går fint og at han er mye bedre til i morgen allerede :) Lykke til på samtale! :)

Næææi så kjedelig :\
Krysser fingrene for at formen hans er bedre sånn at andre kan passe han i morgen..
Lykke til i dag...

Har jo bare verdens beste foreldre, så de stiller selvfølgelig opp :D:D:D Er så lykkelig for at jeg har så utrolig omsorgsfull familie rundt meg! Np sitter jeg på sykehuset og venter på siste samtale før ks i morgen :):)

Så kjedelig at gutten har blitt syk - men bra at foreldrene dine stiller opp :-) Storebror kommer seg nok fort fra feberen og er klar for å hilse på babyen :D

Så leit at gutten deres har blitt syk :(
Håper han blir raskt frisk da, syke barn får ikke lov inn på fødeavdelingen tror jeg?
Godt foreldrene dine kunne passe han i morgen :) Håper dere får en fin opplevelse i morgen :)

Dumt at storebror har blitt syk, masse god bedring til han:)
Flott med en familie rundt en som hjelper til og stiller opp når man trenger det...betyr jo enormt mye!!:love2:thumright
:signs003

nei så utrolig typisk da, håper han blir fort frisk og at pappaen kan få bli med ks i morgen da :) Masse god bedring til gutten din :)

kjedelig at gutten har blitt syk da, håper han blir fort frisk... lykke til med KS :-)

Back
Topp