Typisk!

*IdaMor*

Elsker forumet
Kom hjem fra sykehuset idag. Sambo har nettopp dratt på jobb, blir borte til fredag. Og her sitter jeg med tak i magen... Er bare så typisk om lillebror bestemmer seg for og komme når det passe dårligst!
Hadde kynnere som målte på det værste 35(på den registrerings maskinen)idag. Så fikk beskjed om å ringe vist de ble værre eller kom tilbake.. Hadde jo bare vært typisk meg og min flaks :P
Skal sitte og kjenne litt på det før jeg kontakter, krysser fingrene for at de forsvinner! Er IKKE klar for og bli tobarnsmor enda :P

Hvordan er det med dere andre januar-mammaer? Noen tegn til at noe er pågang? ;)

off :( håper det er falsk alarm!!

men er 35 mye?

Krysser fingrene for at det er falsk alarm!

Håper d er falsk alarm selv også.. Men takene er her enda men litt mildere.
Når jeg hadde rier under første fødsel, så begynte de å bli VONDE! Når talle på maskinen nådde 40 og på det værste nådde de da100. Tellingen gikk ikke høyere.
Så 35er litt men ikke nok ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Mange steder der de kun går til 100 så er vel det over 40 som blir betegnes som rier og under kynnere. Var ihvertfall det jeg fikk beskjed om. Men skal jo kjenne det litt når du ligger på 35. Jeg har veldig høy smerteterskel. Sist gang ble mine målt til 89 og jeg kjente det ikke. Den gikk og kun til 100. Får håpe det er falsk alarm hos deg så mannen din får blitt med :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Auda.. Får håpe det gir seg slik at mannen kommer hjem før det braker løs! :)

Mange steder der de kun går til 100 så er vel det over 40 som blir betegnes som rier og under kynnere. Var ihvertfall det jeg fikk beskjed om. Men skal jo kjenne det litt når du ligger på 35. Jeg har veldig høy smerteterskel. Sist gang ble mine målt til 89 og jeg kjente det ikke. Den gikk og kun til 100. Får håpe det er falsk alarm hos deg så mannen din får blitt med :)

Hjelpe meg du må ha høy smerte terkel :O Jeg kjente de godt på 35 men var mer ubehageli enn vonde :P
Takene har gjidd seg litt nå. Håper han rekker hjem jeg også :P Skal på vekst kontroll og få time til eventuelt keisersnitt, så vil at han skal være hjemme når det skjer :P

Auda.. Får håpe det gir seg slik at mannen kommer hjem før det braker løs! :)

Har gitt seg litt nå. er vel bare å gå og legge seg, å håpe man vokner med babyen i magen enda i morgen :P

Hjelpe meg du må ha høy smerte terkel :O Jeg kjente de godt på 35 men var mer ubehageli enn vonde :P
Takene har gjidd seg litt nå. Håper han rekker hjem jeg også :P Skal på vekst kontroll og få time til eventuelt keisersnitt, så vil at han skal være hjemme når det skjer :P

Ja får håpe det. Jeg håper vår kommer snart før han reiser ut på sjøen igjen. Men ser ikke ut som hun vil komme på en stund :( bra det har roet seg litt nå da :)

Ja får håpe det. Jeg håper vår kommer snart før han reiser ut på sjøen igjen. Men ser ikke ut som hun vil komme på en stund :( bra det har roet seg litt nå da :)

Ja krysser fingrene for deg at hun kommer så pappane blir med på fødsel! ;)

Rettelse*pappaen :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp