typisk!!!

~ruby~

Forumet er livet
I går røyk vaskemaskina........ [:@] sikkert bare på trass!!!
Med 3 barn har man jo litt klær som skal vaskes, og jeg ligger etter pga bekkenet. Klarer jo ikke å løfte like mye opp og ned den teite kjeller trappa.
Mannen var endelig hjemme i går, så da skulle jeg få hjelp, men neida!!!
Og begge mine to eneste bukser jeg kan bruke var moden for vask... enda mer typisk [&:]
Det er godt man har en snill svigermor rett borti veien, så alt tøyet ble kjørt bort dit... og hun vasker! Det er jo nesten ingenting igjen her!
Og i morgen kommer ny maskin, vi har en snill nabo som jobber med sånt og ordna en bra til rimelig pris, puh! Godt å ha den i hus før vi blir 4 barn [:D]

Jeg liker liksom ikke å be om hjelp, og svigermor har masa om det er noen hun kan gjøre siden jeg sliter sånn med bekkener. Men jeg sier neida og sliter med tenna bitt sammen..

Er det flere her som er sånn?? Hun fikk jo hjelpa meg nå da, så hun er skikkelig blid... [:D]

Ja kjenner meg litt igjen... tanta til sambo spør hele tida om det er noe jeg trenger hjelp til, men neida er jo ikke det... klarer dette jeg, men å tørke støv er jo grusomt så... JAJA

tar det igjen etter fødselen vi... [;)]

Har en mamma som brenner etter å få hjelpe [;)]
ikke alltid vi er enige i HVA som er hjelp og ikke - men så har ikke hun hatt bekkenløsning på 20 år heller, da
- så hun husker vel ikke alt - og rådene til hva en bør og ikke bør gjøre har vel forandra seg endel[;)]

Godt å få litt hjelp til barnepass innimellom når mannen var borte, jah![8|]

Ja, nå som gubben er mye borte er det godt med litt barnepass, så man får en liten pause innimellom.
Ungene mine har jo tusla bort til henne og besøkt henne, iallfall når mannen jobber hele helga. I uka er det bedre, da er det jo både skole og barnehage.
Kan jo bli litt smågal av at noen maser på mamme HELE tiden.... [:D]

Vi skal jo på død og liv greie ALT selv vøttø![&:]

Det er jo egentlig utrolig idiotisk... iallefall når vi trenger hjelp!!
En veldig god venninne av meg ringte i går kveld og lurte på om hun skulle komme for å hjelpe meg med å legge ungene. Hun vet at mannen gjerne jobber til 10 om kvelden nå, og at kroppen min krengler litt om dagen.. dermed blir trapper et slit... Man mannen var jo hjemme da siden det regnet (og jeg takket regnet [;)])....
Jeg ble bare så rørt og glad over at hun tenkte sånn på meg!!! Sånne venner er gode å ha!!!

ORIGINAL: snart_4_barn

Det er jo egentlig utrolig idiotisk... iallefall når vi trenger hjelp!!
En veldig god venninne av meg ringte i går kveld og lurte på om hun skulle komme for å hjelpe meg med å legge ungene. Hun vet at mannen gjerne jobber til 10 om kvelden nå, og at kroppen min krengler litt om dagen.. dermed blir trapper et slit... Man mannen var jo hjemme da siden det regnet (og jeg takket regnet [;)])....
Jeg ble bare så rørt og glad over at hun tenkte sånn på meg!!! Sånne venner er gode å ha!!!

alle skulle ha MINST EN sånn venn[;)][:D]  Du får si det til henne[;)][:D]

Det har jeg!!!! [:D][:D]

Back
Topp