Typisk!

Mars09ogJanuar11

Elsker forumet
Nå har vi fortalt alle familiemedlemmer at jeg er gravid, og selvfølgelig var det litt blod når jeg tørket meg etter å ha vært på do nå ikveld[:(]

Håper jo at det går bra, så jeg får snakke med min far og kanskje dra på UL på mandag å se hvordan det går inni magen! Glad jeg har min far og kan bare sjekke når jeg føler for det!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Min far sa at jeg skulle ta det med ro og se hva som skjer fremover disse dagene. Så lenge jeg ikke begynte å blø mer og ikke hadde smerter så gikk det nok bra sa han[:)]. Så får jeg komme til ul neste uke[:D]

åh[>:] Får håpe det bare er en rift!
Lykke til!<3

Kan bare være at livmoren vokser og at det har oppstått en liten rift et sted...

Så lenge du ikke har vondt er det bra...[:)]

ORIGINAL: maltesers

Lykke til!<3

Ja, jeg orker ikke stresse. Så ser hva som skjer frem til mandag, skal snakke med min far nå. Han har jo litt peiling[;)][:D]

Takk[:)]

ORIGINAL: *MaCa*

Kan bare være at livmoren vokser og at det har oppstått en liten rift et sted...

Hadde litt vondt inatt, så synes jeg at jeg så antydning til litt blod tidligere idag.

Men har ikke hatt vondt nå på dagen. Så håper det går bra[:)]

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Lykke til!<3

Ja, jeg orker ikke stresse. Så ser hva som skjer frem til mandag, skal snakke med min far nå. Han har jo litt peiling[;)][:D]

du er veldig flink som tar det så med ro, krysser fingrene for at det bare er noe rift, og at det ikke kommer mer, alt er sikkert bra med lille spiren i magen 

Håper som de andre her at det bare er en liten rift.

Hadde litt vondt inatt, så synes jeg at jeg så antydning til litt blod tidligere idag.

Altså litt vondt er jo greit, og så lenge det er en liiiten blødning, så vil jeg tro det går bra...

Hadde du blødd som meg (blør nesten mensen fullt) og hadde hatt mensen smerter, da hadde det vært skummelt...

Men jeg tror dette kommer til å gå veldig bra...

Håper på oppdatering fra pappa da...[8D]

ORIGINAL: FruStina

Lykke til!<3

du er veldig flink som tar det så med ro, krysser fingrene for at det bare er noe rift, og at det ikke kommer mer, alt er sikkert bra med lille spiren i magen 

Hjelper jo ikke på hvis jeg stresser, så skjer det som skjer. Er jo dumt hvis jeg mister, men da prøver vi igjen[;)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Håper som de andre her at det bare er en liten rift.

Altså litt vondt er jo greit, og så lenge det er en liiiten blødning, så vil jeg tro det går bra...

Hadde du blødd som meg (blør nesten mensen fullt) og hadde hatt mensen smerter, da hadde det vært skummelt...

Men jeg tror dette kommer til å gå veldig bra...

Håper på oppdatering fra pappa da...[8D]

Ja, det er bittelitt.

Off... så dumt, kan tenke meg det ikke er noe kjekt.

Si fra hva pappan din sier om det da. Mange her som er nysgjerrige.

Men du, ikke bekymre deg for mye. Det værste du kan gjøre er å stresse. Men det vet du sikkert bedre enn meg.
Håper det bare var en rift eller noe i den retningen=).

STOR KLEM FRA JAY!

ORIGINAL: Jaybird

Si fra hva pappan din sier om det da. Mange her som er nysgjerrige.

Men du, ikke bekymre deg for mye. Det værste du kan gjøre er å stresse. Men det vet du sikkert bedre enn meg.
Håper det bare var en rift eller noe i den retningen=).

STOR KLEM FRA JAY!

Ja, oppdatert oppe på siden[;)]

Jeg prøver å ta det med ro siden det ikke hjelper på å stresse.

Takk for klemmen[:D]

Håper det er helt ufarlig.... [:D]

Jeg hadde flere blødninger når jeg gikk med Magnus. Var redd ofte! Ikke noe kjekt, men det gikk jo veldig bra [:D]

Jeg også hadde mange blødninger med eldstemann. Så og si hele svangerskapet og han ble velskapt[:)] Så jeg krysser fingrene for deg at det ikke er noe farlig og så gleder jeg meg til du har vært hos faren din og fått sett den lille med et bankende hjerte[:)]

krysser fingrene for at alt går bra med spiren[:)] Heldige deg som har en pappa som kan sjekke! [:D]

huff ja hør på pappaen din (kan jeg spørre hva han jobber med? er bare nyskjerrig...[:-])
Det går no helt fint skal du se[:D]
Du får oppdatere  oss videre.
Klem til deg!

Lykke til!<3

ORIGINAL: *Rebella*

Hvordan går det med deg i dag?

Det går bra[:D] Ikke noe blod, så det går nok bra[:D]

Back
Topp