typisk...

Martha2

Gift med forumet
i dag skulle jeg beg å trene 30 days, og være flink og sunn. jess da... da har Mathea økedøgn som vanlig(tror hun øker hele tida jeg altså[8|]) og skal ha masse pupp i natt, og er supermakk hele natta. har omtrent ikke sove noe. sitter med den deilige hodepina og null energi og jeg hadde lyst å trene[X(] også var jeg innom kiwi ista, og ramlet selvfølgelig nedi ei handlevogn med påskeegg poser som ejg har leta dødslenge etter, til halv pris. måtte jo ha en... svaaaak
så no har jeg skikkelig dårlig samvittighet da. typisk ja. får vel heller gå tur senere da. grynt..

Huffa da, ble ikke helt som planlagt skjønner jeg! Kos deg med påskeeggene du og kast den dårlige samvittigheten ut av vinduet. Livet er for kort til å ha dårlig samvittighet og ikke kose seg;) Så får du starte med ny giv imorgen! Håper uansett du får en bedre natt i natt:)

ORIGINAL: kristinpia84

Huffa da, ble ikke helt som planlagt skjønner jeg! Kos deg med påskeeggene du og kast den dårlige samvittigheten ut av vinduet. Livet er for kort til å ha dårlig samvittighet og ikke kose seg;) Så får du starte med ny giv imorgen! Håper uansett du får en bedre natt i natt:)

hehe, godt sagt[;)] tror jeg bare må ly deg[8D]

jeg var veldig flink på treningsstudio før jeg ble gravid, så skal nok få det til igjen ja[:D]

Back
Topp