typisk - sykt barn når alene

Buebe0708

Elsker forumet
Den helga er jeg alene med guttene da bf er på mannetur. Siste før babyen kommer.

I går begynte den store å hoste, slapp i løpet av dagen med greide seg fint. Nå i løpet av den timen han har sovet kom feberen. Opp i 39,5.

Typisk at han skulle bli syk når jeg er alene. Får legge meg tidlig for å klare avbrutt søvn. Kan jo være han sover greit, han klarer jo en god del selv som å finne hostedrops og lommetørkle. Men heller føre var ;-)

Uffda, stakkar :( Og kjedelig for mor! Hvor gammel er han? God bedring til ham i alle fall :)

han blir 7 i mai.

han er jo så omtenksom at han ikke vil vekke snuppa (han mener han vekker babien hvis han vekker meg og jeg må stå opp) at han prøver å ordne alt selv. Jeg synes han fint kan vekke meg når han er syk. Lillegutten min. Har sagt til han at han bare må komme inn til meg om han våkner. (Han har rom lengst unda så det er ikke alltid jeg hører han når jeg er i dyp søvn)

Å, så søt han er da :) Men jeg hadde nok også syntes det var best å bli vekket. Er jo barna våre, vi vil jo gjerne ta vare på de ♡

Natta ble bedre enn fryktet - for alle. Han hadde to skikkelige hosteanfall som holdt han litt våken. Han lurte på om natta var over den ene ganga - klokka var da 01.30 o_O måtte pent si at natta varer mange timer til.
Feberen har heldigvis synket. Nå ligger han i sofan og ser barnetv sammen med lillebror:)

Back
Topp