Typisk norsk gave?

Kariar

Forelsket i forumet
Vi skal besøke vertsfamilien min i California, har ikke sett de siden jeg var utvekslingsstudent der for 10 år siden. Har lyst til å ta med en gave som er typisk norsk. Noen gode forslag?

brunost.. he he [8D][;)] he he
nei,du det er litt vanskelig aa si synes jeg..

Marius-genser, selbuvotter og osthøvel er jo typiske norske ting[:D], selv om de ikke trenger varme klær der, kan de jo ligge til pynt? hehe

tre skleiv(r) faller i god smak, tre boller, t shorter med troll på fåes kjøpt på hus fliden, eller troll i mange forskjellige i bøtter og spann, elg er jo ganske populært, isbjørn er veeeldig populært, og som over brunost, ostehøvel osv osv :-)

ORIGINAL: Vugge

Troll ! :)    Ellers så skulle jo Mosse-lukta komme på flaske i år, så det kunne jo vært en slager ;)

haha, det kunne jo absolutt slått an..

Ellers er jo melkesjokolade bra[:)]

Stemmer for melkesjokolade jeg også, det er jo tross alt et lite stykke Norge [:)]. Ellers veit jeg at mine amerikanske slektninger er veldig glad i troll, vi har jo så mange av de her i Norge så [8|]. [:D]

Jeg gav ostehøvel til en noen kjenninger i Australia, og det var en kjempehit. Der bruker de kun kniv til å skjære osten med, så den ble meget godt mottatt. Som andre nevner er melkesjokoladen er vinner, og jeg vet at troll er utroig populært blant utlendinger. Elg også :) Når det gjelder brunost har jeg enda tilgode å finne noen utlendinger som liker det. Har hatt det med meg både til England og Australia, men alle synes det smaker karamel og derfor ingenting de vil ha på skiva ;)

Eg gav bort en kalender med masse flotte naturbilder frå rundt om kring i vårt langstrakte land! :) Det satte iallefall mine spanske kollegaer pris på! :)

Og troll ja.... Vi skulle egentlig gifte oss til sommaren... og då får vi besøk frå canada... og han eine skreiv på FB at han planla tur til Norge, og gleda seg til å sjå troll! :P

Så mange gode forslag! Troll var en veldig god ide[:D] Jeg har også inntrykk av at de fleste utlendinger hater brunost, så melkesjokolade eller noe godteri vi bare her i Norge tror jeg heller at jeg går for[;)]

ORIGINAL: Kariar

Så mange gode forslag! Troll var en veldig god ide[:D] Jeg har også inntrykk av at de fleste utlendinger hater brunost, så melkesjokolade eller noe godteri vi bare her i Norge tror jeg heller at jeg går for[;)]

Eg hadde med brunost til spanjolane når eg jobba der.. og dei elska det!!! :) så det går jo an å prøve med det og, og servere med litt kjeks for eks! eller lage vafler til dei mens du er der?? :)

Back
Topp