Typisk meg å glemme ut Lutinusen..

- Amy -

Gift med forumet
Jeg tok den nå, men det er jo altfor seint.. :( Farget utflod på pinnen også, så det går vel dårlig med dette forsøket.. Testdag er ikke før på onsdag.. Teit hvis jeg spotter allerede nå :(

Man spotter jo ofte av lutinus, den irriterer jo oppi der. krysser fingrene for deg :) jeg har på alarm, så husker jeg det :)

Ja, håper det bare er irritasjon :( Jeg har på alarm jeg også, men slo den av og trodde jeg skulle huske det.. Helt til jeg glemte det igjen.. Note to self: Ta medisinen med en gang alarmen ringer :)

Lutinus trenger ikke å taes til faste tider.. Vi skal ta 3 om dagen når vi har vært i forsøk (vet ikke om det er ulikt fra person til person), men når jeg ønsker og ta de er opp til meg. Kroppen tar det progresteronet det trenger, resten skilles ut igjen... Jeg har prøvd å ta en når jeg står opp, en midt på dagen og en når jeg legger meg, eller litt tidligere på kvelden. Spørs også litt på hva for planer jeg har på dagen. Lutinus kan irritere slimhinner, noe som igjen lett kan føre til små blødninger, så det trenger ikke være at forsøket ikke gikk. Lykke til

Back
Topp