Skulle likt å få litt mer hjelp hjemme da jeg er 29 uker på vei. Han har en jobb der hvor høysesongen er på sommeren, men vinteren er rolig. Han jobber fremdeles fulle dager.....7-17. I går sa han at han skulle være med bror sin å se på bil 4-5 timer unna en vei. Jeg spurte han om han kunne være med meg i banken for 3 dager siden....det passer på onsdag sa jeg for da har jeg fri. Ja han kunne være med. Men som vanlig glemte han det da han hadde lovet å bli med å se på bil. Jeg ble irritert, for det er itte første gang detta skjer (at han glemmer avtalen vår og han hjelper andre). Sa at jeg syns det er rart at han glemmer avtalene våre, men at han ikke har problemer med å hjelpe andre. Når jeg trenger hjelp må jeg vente, vente og vente. Sa at jeg trodde det var mye å gjøre på jobb ettersom han jobber fulle dager og at det var rart han kunne være borte sånn pluttselig en dag. Det ble ikke noe av den turen hans i dag, men alikevel så har han vært på jobb i hele dag. Har jeg ingen rett på å bli irritert og lure på hva han mener med det eller hva han egentlig gjør på en jobb dag? Han ble sint og sur for at jeg reagerte på dette!!! Måtte dra til banken selv i dag, ikke hjelp å få hjemme eller noe annet jeg trenger hjelp til!!!
gjer deg en trøste klem.det trengst av og til når man blir litt iritert og frustrert!