Typisk jente og guttemage?

Mamma13-15-20

Glad i forumet
Stjerneskuddene 2024
Fikk vite i går på ordinær ultralyd at eg venter ei jente.
Har en gutt og ei jente fra før, og da var guttemagen langt nede og stor. Med jenta var magen høgt oppe og mindre enn guttemagen.

Denne gangen er magen helt annerledes. Er langt nede (enda i alle fall) og føler meg stor.
Kordan er det med deg?

Jeg har gutt nr 2 innabors. Sist ble det sagt at det var en typisk guttemage. Synes den ser helt lik ut denne gangen også. Den bare ble større litt før, som sikkert er normalt.

En gutt og jente fra før, venter gutt igjen. Magen har vært lik i de to andre svangerskapene og den ser ut til å bli likens nå også:) med jenta så visste vi ikke kjønnet før fødsel og jeg var sikker på at det ble en gutt for alt var likt som i svangerskapet med gutten:)

Ser ikke noen forskjell. Tror ikke på det med gutte og jentemager. Det varierer veldig ut i fra kroppens høyde og fasong

Førstegangs med jente, føler magen min er ganske langt nede men har hørt at jentemagen er høyt oppe? På ultralyd for noen uker siden så lå hun så langt ned som overhode mulig, og det kjennes når hun sparker for å si det sånn..

Førstegangs med jente, føler magen min er ganske langt nede men har hørt at jentemagen er høyt oppe? På ultralyd for noen uker siden så lå hun så langt ned som overhode mulig, og det kjennes når hun sparker for å si det sånn..

jentemagen vokser seg oppover og blir rund. Det gjor det i allefall på meg sist :)

Førstegangs her også, med en liten jente! Og hun ligger også såååå langt nede som hun får til, og det er sååvidt det vises noe i hele tatt, en liten kul helt nede kanskje :eek:

Førstegangs her også, med en liten jente! Og hun ligger også såååå langt nede som hun får til, og det er sååvidt det vises noe i hele tatt, en liten kul helt nede kanskje :eek:

Fikk ikke mage før eg var 5 mnd med jenta i sist svangerskap. Denne gangen kom magen tidlig!

Ikke tilfelle. Her er den lav og jente ventes
Husk at livmoren din ikke har vokst helt opp i magen enda, så at baby er lav nå ca halvveis i svangerskapet er jo forståelig når livmoren ikke er høyere enn ca navlehøyde.

Har såvidt mage (uke 19), men har en av hvert kjønn fra før og magen så stort sett lik ut :joyful:

Husk at livmoren din ikke har vokst helt opp i magen enda, så at baby er lav nå ca halvveis i svangerskapet er jo forståelig når livmoren ikke er høyere enn ca navlehøyde.

Her ligger guttemagen høyt og langt over navlehøyde fikk jeg beskjed om. Kjenner forskjell de siste dagene, før var det mer kul nede og nå er det mest ekstra polstring igjen der den var.

Jeg får håpe den blir større og kommer opp:hilarious:

Back
Topp