Typisk? Hmmm...

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Før fødsel er d en dag/natt jeg ikke har barnevakt til snart storesøster. D er i dag til i morgen kveld. ...

Skjer d mye i mage/rygg regionen min i ettermiddag. . Jada....

Hehe. .. tror nok ikke d skjer noe helt med d første, men jeg har liksom ikke hatt noe all verdens tidligere så var typisk at d sko begynne å murre noe veldig nå... :D

Før fødsel er d en dag/natt jeg ikke har barnevakt til snart storesøster. D er i dag til i morgen kveld. ...

Skjer d mye i mage/rygg regionen min i ettermiddag. . Jada....

Hehe. .. tror nok ikke d skjer noe helt med d første, men jeg har liksom ikke hatt noe all verdens tidligere så var typisk at d sko begynne å murre noe veldig nå... :D
Hvis man ikke har barnevakt, tar man ungen da med?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Maen hadde heller dratt med guttungen sin enn at eg hadde reist aleine hvis vi ikkje får barnevakt og han tilfeldigvis e her... :P

Min bror og konen tok med datteren sin når de ventet nr 2, han fikk beskjed om å gå igjen for barn var ikke tillatt. Heldigvis fikk de tak i barnevakten (var midt på natten) å han rakk akkurat fødselen. Men hvis man kommer alene med barnet så kan de jo ikke akkurat hive ungen på dør.. Hehe.. :)

Termin 16 Juli

Stakkars. . Kan jo ikke traumatisere henne heller med å ta henne med... vi ordner nok noen i reserve...

Kom på at jeg ikke hadde pakket noe fødebag så stappa oppi litt forskjellig bare for sikkerhets skyld. ...

Mens mannen står å spør når jeg har tenkt meg i butikken å begynne på middagen. .

Heh.. her blir d f.... ikke noe middag om han ikke ordner selv kjenner jeg. ...

Stakkars. . Kan jo ikke traumatisere henne heller med å ta henne med... vi ordner nok noen i reserve...

Kom på at jeg ikke hadde pakket noe fødebag så stappa oppi litt forskjellig bare for sikkerhets skyld. ...

Mens mannen står å spør når jeg har tenkt meg i butikken å begynne på middagen. .

Heh.. her blir d f.... ikke noe middag om han ikke ordner selv kjenner jeg. ...
He He jeg for forstod det som om du ikke hadde mannen din tilstede...

Hehe... joda.. han er her han... bare mormor og morfar som er vekkreist til i morgen. . Men tror nok d skulle ordne seg om d skjer noe mer, bare ikke helt etter den opprinnelige planen...:):)

Var veldig mye tak som skulle komme i kveld.. har som sagt bare hatt bittelitt murring tidligere. . Ikke som dette. . Men men... skulle han finne på å komme er han hjertelig velkommen:):)

Det ordner seg alltid. ;)

Hehe... joda.. han er her han... bare mormor og morfar som er vekkreist til i morgen. . Men tror nok d skulle ordne seg om d skjer noe mer, bare ikke helt etter den opprinnelige planen...:):)

Var veldig mye tak som skulle komme i kveld.. har som sagt bare hatt bittelitt murring tidligere. . Ikke som dette. . Men men... skulle han finne på å komme er han hjertelig velkommen:):)
Oppdater oss a om der fortsetter;) lykke til;)

Hoi! Du virket jo ganske så uberørt på treff i dag! Ting kan virkelig komme fort på ja :) Lykke til!

Hoi! Du virket jo ganske så uberørt på treff i dag! Ting kan virkelig komme fort på ja :) Lykke til!

Kan tro eg har tenkt på d... ein lett jogg opp trappene te 3etg på Jorenholmen gjore sitt... Hehe.. Eg så satt å skrøyd på meg at eg ikkje hadde kjent någe særlig. . Hehe. .. Men jobbes godt nå.. men ikkje son at eg tror d e sykehus neste...

Men greit hvis kroppen varme opp å modnes:):)

Hehe, kjekt å kjenne noe da, tegn på at det skjer noe :) Selv om det jo er frustrerende å ikke vite når resten skal komme da :)

Back
Topp