Typisk guttemage, men venter jente

fiffigfrøken

Glad i forumet
[:D]

Noen som deler samme erfaring eller omvendt???

Samme her! Hehe.
Jeg syns iallefall magen min er veldig lik på sist. da jeg gikk med førstemann. Venter jente nå.
MEN,spurte hun jeg var på UL hos, og hun sa hun hadde jobbet på føden i mange år som jordmor/gynekolog, og hun sa det var ikke noe som hette gutte og jente mage. Det hadde sjeldent no å si på hva kjønnet var. hehe.
Ikke vet jeg[:D]

thihihi, jeg vet ikke jeg heller, men det er vel sånn "kjerringråd"...:)
Men spiller jo egentlig ikek så stor rolle når man vet hva som gjemmer seg der inne:)

"alle" sa til meg forrige svangerskap at jeg garantert kom til å få gutt med den tutemagen.
(kunne ikke se kjønn på UL,så vi visste ikke)
Hadde skikkelig "guttemage" - og ut kom ei lita snuppe [:)]

Ane ikkje kordan mage æ har, men alle sir at æ har en guttemage. Men æ ska ha ei lita frøken[8D]
Men æ høre på JM, at d ikkje fins gutte/jent mage. Mamma har 3 jente, men hadde 3 forskjellige maga[;)]

"Guttemage" som ikke vises bakfra. Men venter jente :)

"Guttemage" med jente inni her også. [:)]
Men jeg må innrømme at jeg ikke tror noe på kjerringråd når det gjelder kjønn på babyen. Før vi visste kjønn og så på de listene hvor man skulle krysse av ditt og datt for å se hva som var i magen så ble det mest gutt, men kinesiske fødselskartet gjettet rett (men ikke veeeeldig imponert siden det tross alt er 50% sjanse for å få rett)

Fikk beskjed om at jeg hadde guttemage da jeg gikk med snuppa som nå er to år[:)] så ikke alltid det stemmer, hihih[:)]

jeg har fått høre av alle at jeg har skikkelig jentemage. men jeg har en gutt inne i der ;)

Back
Topp