Typisk altså....

Solo super

Elsker forumet
VIP
Gubben er hos broren sin...eldste gutten nekter å sove (han har nekta på alt i dag...hurra)

Og jeg da...som har en date med en bakt potet og greys ;)

Huff, slike dager er sitsomt. Har ei som er skikkeilig prinsess vil ikke om dagen. Men heldigvis så blir hu så sliten av det, at hu sovner om kvelden :) Her skal det og slappes av med greys...skulle virkelig hatt en bakt potet sjøl :P Kose deg :)

Å det er så gøy..
Her har han blitt en helt annen gutt de siste to ukene etter han slutta å sove på dagen :confused:
Har vært litt grinete på kvelden før,men nå er han helt ekstrem på grensetesting!
Har er høyt og lavt og gidder ikke høre for 5 flate øre uansett hva jeg gjør! Vanligvis hjelper det å si at hvis han ikke hører/gjør som jeg sier så blir det timeout. Men hva gjør jeg da når han ikke holder kjeft lenge nok til å høre at jeg forteller ham konsekvenser en gang da?? "Lalalalalalala" eller "blæhblæhblæhblæh" går på repeat uansett hva jeg gjør. Jeg prøver å ta ansiktet hans i hendene mine og få han til å se på meg. For noen ganger er de jo helt i sin egen verden og kan ikke noe for at de ikke hører. Men han gjør det bare på pur F!
Eneste som han funka en gang var når jeg tok igjen med samme mynt neste gang han skulle si noe.
Han sa: "du må ikke si sånn til meg..."
Da ble vi enige om at siden det ikke var noe hyggelig så skulle ingen av oss gjøre det mot den andre ;)
Meeen det var da,og det har han glemt tror jeg.

Huff, not fun.

Snuppa mi sover da, men er veldig sånn NEI, NEI NEI, MIN MIN MIN MIN, Legge seg ned på maven med panna i gulvt opplegg.

Huff, not fun.

Snuppa mi sover da, men er veldig sånn NEI, NEI NEI, MIN MIN MIN MIN, Legge seg ned på maven med panna i gulvt opplegg.

He he. De er "søte" sånn.. jeg legger meg ned på gulvet og gjør det samme som han jeg. da stopper han og lurer på hva i all verden jeg driver med. Jeg spør om han syns det er litt rart. Det syns han jo. Da sier jeg at det er jo sånn han gjør,og jeg syns også det er rart :p

He he. De er "søte" sånn.. jeg legger meg ned på gulvet og gjør det samme som han jeg. da stopper han og lurer på hva i all verden jeg driver med. Jeg spør om han syns det er litt rart. Det syns han jo. Da sier jeg at det er jo sånn han gjør,og jeg syns også det er rart :p

Hehe! Kult! Jeg pleier også og trasse med lillemor. Da blir ho litt rar :p

Solo'n! Håper gutten sover snart så du får ha potitten i fred! :)

Jeg spurte om han ville ha,men nei da ville han heller sulte i hjel å dø.... men han sovnet da :) Minsten har sovet siden 20.00 han er nok sliten av seg selv om dagen ;) Lurer på hvordan nr 3 blir,spennende med disse personelighetene.

Back
Topp