Typisk altså..

KathMor

Forumet er livet
Hvorfor får jeg babyer som ikke vil sove inne? Hadde håpet på en slappe av dag hjemme jeg... menne.. ser ut til å gå i dunken den gitt [>:]

Kan du ikke legge henne på verandaen da??

Anna sov heller ikke inne da. Men hu lå i vogna utenfor og sov da![:)]

Ja har prøvd dette med hun her og, men DA sovnet hun kun først når jeg tok vogna inn (hun ville da ikke sovne)... Nei hun her blir jeg ikke lur på! Men kan ha noe med at vi har gått på 1-2 timers tur HVER dag siden hun ble født, vent seg til det.. hmm....

Bøtte står klar her, vil vaske gulvet, ordne, fikse litt - ser ikke ut her... Hun står nå i vogna på kontoret, håper det går... WISH ME LØØØKKK [8D]

Hehe.. Er noe med vanen også. Om hun er kun vant til en vogn som er i konstant bevegelse, så blir det fort for rolig å stå i ro..[8D]

ORIGINAL: *MissMe*

Hehe.. Er noe med vanen også. Om hun er kun vant til en vogn som er i konstant bevegelse, så blir det fort for rolig å stå i ro..[8D]

Så et men [8D] Vi stopper jo også alltid hver dag, vi er jo på kjøpesenter, vi har lønsj og hun sover gjennom.... hmm.... Nei nå blir det tur her, 45 hver vei ned til Majorstua for å kjøpe sparkesykkel til Emma.... hun må sove ellers blir det ny kaos kveld [:'(]

Back
Topp