Darlima
Flørter med forumet
Han har 1-2 år igjen av kontrakten sin med jobben her i byen. Og planen er å fullføre den, men så stikker han kanskje utenlands.. Vi har snakket om å forlove oss og gifte oss innen juni neste år. Jeg elsker jo fyren over alt på jord, så seff kan godt tenke meg å reise verden rundt med han. Men jeg har en sønn fra før. (ingen far i bildet som forhindrer i at jeg kan ta han med meg hvor enn ferdern bringer) Men han er skolestarter til høsten. Han snakker så og si flytende engelsk.. Men er det negativt å dra med seg en unge rundt om ? Hvor enn man ender opp så er det ikke sikkert man vil bli samme plassen mer enn 1-3 år..
Ønsker gjerne positive/negative tilbakemeld om hva dere mener.. Og om noen evt har erfaringer...
Husker det var et underforum her el noe hvor det var for foreldre som bodde utenlands.. men finner den ikke.. Er den sletta ?
Ønsker gjerne positive/negative tilbakemeld om hva dere mener.. Og om noen evt har erfaringer...
Husker det var et underforum her el noe hvor det var for foreldre som bodde utenlands.. men finner den ikke.. Er den sletta ?