Typen/Samboer!

Skrulle_jenta

Flørter med forumet
Hei alle som ser eller skriver her inne på dette som jeg er på veg skrive nå..hehe..

Min samboer ser at jeg sitter mye og leser inne på dette forumet her og lurte på om det går bra om det sitter gutter/karer her inne? han mener at vis gutter får sitte her inne å lese så lærer han/de mye om oss kviner og graviditet.

eller hva synnes dete jenter?

Klemmer

Jeg har prøvd å få samboer til å lese her inne, men han tar meg ikke seriøst. Har hvert noen mannfolk innom her og det er kjempe koselig.

Hjertelig velkommen, alle med litt testosteron...

Heisann![:D]

Typen min vet godt at jeg sitter på forumet, men han får ikke lov å se. Hehe![;)]

Men andre mannfolk må da få lov å være med, hvis de vil lese om mens og sånt så er det iallefall helt greit for meg! [:D] Litt morsomt å høre deres meninger også. Det står jo ingen steder at dette er KUN for oss damer![:)]

det har du helt rett i tullmusa [:D]

jeg synnes det bare er artig at mnnfolk kan intrisere seg for dette..hehe..

Mange klemmer[8D]

heija.. Min samboer er her inne for akkurat de grunnene du nevner.. Å han synes det er kjempe flott å lære ting! Han er blitt så mye mere tolerant ovenfor meg nå som han skjønner mer! Råder alle jentene som har en samboer som interesserer seg til få mannen sin med på dette[;)] Klem

hei!
syntes det hadde vært moro om det hadde vært noen mannfolk her inne
klem stine[:D]

Back
Topp