Type tidstaker/stoppeklokke

smiley :)

Glad i forumet
Assistert-jentene
Septemberbarna 2019
Er det noen spesiell app dere bruker til å få oversikt over kynnere/veer/rier osv?

Tenker jeg må få lastet ned noe snart da den på mobilen ikke funderer opptimalt.
 
Helt ærlig tror jeg bare jeg brukte vanlig stoppeklokke sist eller såg på minuttene som var gått på klokka på telefonen, og så telte jeg ca sekunder en rie varte. Hadde ganske regelmessige rier/mensmurringer, så tenkte det var lurt å ringe jordmor når jeg hadde holdt øye med tiden på noen av dem.

Tror ikke jeg kommer til å bruke noen app denne gangen heller, men vi får se :)
 
Sniker

Finnes flere apper som har rieteller eller som bare er det
 
Helt ærlig tror jeg bare jeg brukte vanlig stoppeklokke sist eller såg på minuttene som var gått på klokka på telefonen, og så telte jeg ca sekunder en rie varte. Hadde ganske regelmessige rier/mensmurringer, så tenkte det var lurt å ringe jordmor når jeg hadde holdt øye med tiden på noen av dem.

Tror ikke jeg kommer til å bruke noen app denne gangen heller, men vi får se :)

Her har vi også kun brukt stoppeklokke på tlf ved tidligere fødsler. Har fungert utmerket. Orker ikke styre med apper. Skal gjøre det samme denne gangen også
 
Her har vi også kun brukt stoppeklokke på tlf ved tidligere fødsler. Har fungert utmerket. Orker ikke styre med apper. Skal gjøre det samme denne gangen også
Har ikke trengt å tenke på tidtaking før, og kommer nok enten til å gi han beskjed om å ta ca tid eller bruke stoppekl på tlf.. om det skulle bli nødvendig
 
Last edited:
Har ikke trengt å tenke på tidtaking før, og kommer nok enten til å gi han beskjed om å ta ca tid eller bruke stoppekl på tlf.. om drt skulle bli nødvendig

Hadde heller ikke tenkt på tidtaking med nr 1. Hadde ganske grei kontroll i begynnelsen, men etterhvert som riene, og smertene, tok seg opp var det ikke like lett ha oversikt over hyppighet og varighet, måtte da frem med stoppeklokke. Samboer tok seg av den jobben, noe han synes var veldig greit for da følte han seg til nytte
 
Hadde heller ikke tenkt på tidtaking med nr 1. Hadde ganske grei kontroll i begynnelsen, men etterhvert som riene, og smertene, tok seg opp var det ikke like lett ha oversikt over hyppighet og varighet, måtte da frem med stoppeklokke. Samboer tok seg av den jobben, noe han synes var veldig greit for da følte han seg til nytte

Ja om mann i utgangspunktet er hjemme så kan det jo være greit med noen andre som tar tiden.. jeg har jo allerede vært på sykehuset når riene har startet så jm har tatt seg av alt..
 
Sniker litt til
Har vært veldig enkelt å dytte på appen selv ifm riene. Husker ikke hvordan det var med den jeg brukte ved siste fødsel, men den jeg brukte gangen før fikk jeg oversikten på Mail etterpå. Litt artig å se når man kommer seg litt etter fødsel
 
Back
Topp