Tynt i rekkene?

Oline V2

Gift med forumet
Synes det har vært litt tynt i rekkene her inne de siste dagene...
Lite folk, og lite aktivitet.

Er det påsken?
Er det det nye forumet
Er det det nydelige sommerværet?
Eller er det bare meg?emoticon

Helt sikkert en god blanding.

Fra min side er det i allefall både pga. fint vær, påskeferie med jentungen, tregt forum, og fordi det har vært lite aktivitet her fra andres side.Og sist, men ikke minst, at det ikke er noen "tråder jeg har deltatt i" knapp. Den er jeg avhengig av for og gidde og være veldig aktiv. :p

Jeg tør tippe på at det tar seg opp igjen når påsken er slutt jeg.

er vel en blanding av de tre første tingene tipper jeg.
Folk aventer at alt skal komme på plass i det nye forumet fra det gamle, og venter med å bli for aktive til alt er overført.
Og så er jo mange av sted på påskeferie eller ute og nyter de første skikkelige tidlige sommerdagene (hvertfall her nede i sør-vest)

Pga forumets utforming og den hoppende reklamen, holder jeg meg mest mulig unna. Har vært litt på terminforumet bare fordi vi er midt i en hemmelig venn runde vi startet før jeg visste om disse endringene overhode. 

Ellers er jeg innom nå pga det er noe jeg må nesten ha svar fra bvjentene på... ellers er jeg heller andre steder.

Er nok en kombinasjon. Det er så og si umulig å være innlogget i mer enn 2 minutter om gangen uten at siden går ned nå, så får håpe det stabiliserer seg etterhvertemoticon

Back
Topp