Tynn utflod el fostervann?

Lykke liten

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Har de siste dagene hat en del tynn utflod med litt gulaktig farge. (Sorry detaljer) men i dag hva det litt vel tynnt. Andre som er plaget med dette og vet om det kan evt være fostervann lekkasje?

Hvis det er fostervann er det ofte litt grumsete med små hvite "biter" i. Det lukter også sørgelig. Det renner ofte ganske jevnt (selv om det ikke trenger være mye av gangen). Da jeg lakk fostervann sist, så kjentes det ut som at jeg tisset på meg...

Når vannet gikk hos meg sist så var det veeeeldig svak rosafarge på det. Ring føden dersom du er usikker :-)

Takk for svar jenter ☺️ tenker eg ser det litt Ann til i ettermiddag å ringer jm vis det kommer mer.

Jeg har og sånn utflod og det skal vist være veldig vanlig. Men er du usikker så ring føden å spørr. Selvom det du skriver "passer" min beskrivelse så kan det være ganske så ulikt fordi vi vurderer forskjellig.
Men ift utflod så er det vanlig at den blir veldig tynn, og kanskje lekker man litt urin i tillegg? Og dermed skaper urinen gulfargen. Jeg lekker i allefall urin så tror det er en sammenheng der :)

Jeg har samme og det ser ut til meg at det er utflod blandet med urin siden det lukter urin. Håper på fostervann hver gang jeg gå på do men det er det ikke :(

Her siver det også ut tynn utflod hele dagen lang:p

Her også, blitt mye mer de siste dagene. Det er litt sånn gulaktig, lukter syrlig. :D (Sorry for the details...)

Back
Topp