Tynn ulldress til vogn

sjukesøster

Forumet er livet
Heisann [:)] 
Lurte på om nokon hadde tips på kvar ein kunne få kjøpt ein tynn ulldress til å ha utanpå ullbody og ullstrømpe når han ligg nedi voksiposen i vogna? Har ein ull fleece dress frå nøstebarn som vi bruker som kjøredress, men den blir for varm nedi voksi. Spes. no når det blir varmare. He sett at dei he en type ulldress til på nøstebarn, men veit ikkje kor tjukk/tynn den er i forhold til den vi he. Syns dinna påkledninga i vogn e vanskelig [8|]

Synes det holder med ullbody + strømpebukse under vanlige klær + strikkejakke når en bruker voksien jeg! Dersom det er pluss grader altså. Ellers så bruker jeg vanlige utedrakter (fx bamsedrakten fra hm som ALLE har) eller ull/fleece.

Janus har en kjempe grei ulldress som vi bruker masse no for tiden! Tror de kan kjøpes på barnas hus hvis du ikke bor i nærheten av janus butikk [:)] 

Har en tynn ulldress på sparkjøp, posta link i tråden til mannen din, hehe [:)] Bruker også strikkejakke+lue i voksi-pose.

krinkel-ull fra janus[:)] kjempefornøyd med den

Joha sin. herlig!

Spar kjøp har en deilig tynn ulldress som koster ca 250kr eller noe med lue som du kan kjøpe til[8D] I hvitt og brunt..

ORIGINAL: chicka mom

Joha sin. herlig!

Helt enig!![:)] Akkurat passe tykk.. Bruker den om natten her..[:)]

kvar får ein kjøpt joha sin? er det ei nettside der eg kan sjå den? [:)] har mange joha ull bodyer, dei er go [:)]

ORIGINAL: juliann

Spar kjøp har en deilig tynn ulldress som koster ca 250kr eller noe med lue som du kan kjøpe til[8D] I hvitt og brunt..

Eg syns den er litt tjukk i voksi pose no eg, har både dressen og en jakke, syns de er kjempe gode. Men litt for tjukk i posen, men blir mye brukt ellers da.

ORIGINAL: sjukesøster

kvar får ein kjøpt joha sin? er det ei nettside der eg kan sjå den? [:)] har mange joha ull bodyer, dei er go [:)]

vet de selger Joha på reflex.

ORIGINAL: RLD

Janus har en kjempe grei ulldress som vi bruker masse no for tiden! Tror de kan kjøpes på barnas hus hvis du ikke bor i nærheten av janus butikk [:)] 

samme her, den er heeeeelt fantastisk. Den er riktignok i størrelse 80 for den er arvet, men veldig lett å brette opp.

Bruker bare tynn ull dress jeg[:)]

Janus har noen ull klær forresten[:)]

ORIGINAL: Hyppolyta

ORIGINAL: RLD

samme her, den er heeeeelt fantastisk. Den er riktignok i størrelse 80 for den er arvet, men veldig lett å brette opp.

Er det den i krinkle stoff? har Janus pysjamaser, dei er god og store i str [:)]

Joha har en kjeeempefin en som de selger på arnas hus vertfall...
ellers har Nøstebarn.... www.nostebarn.no

Er veeeldig fornøyd med dressene fra JOHA her i gården....forhandles vel blant annet av Barnas hus...har også en del dresser i blanding ull-bomull som er supre!!!!
veldig greie hjemmesider der du lett finner forhandlere i nærheten av deg.... (http://www.joha.dk/content/dk/forbruger/forhandlere)

Back
Topp