Tynn slimhinne! Har du erfaring?

Kjenner meg igjen, men du er noen skritt foran meg i løypa så veldig takknemlig for at du deler[emoji173]️ men hvilke klinikker vurderte du og hvorfor landet du på IB?

Hei,

Brukte mye de engelske forumene og litt de norske for å finne klinikk, eggdonationfriends. I tillegg sjekket jeg ut clinicaltrials.gov gir registrerte studier (klinikkene)+ sjekket ut eshre om hvem som holdt forelesninger på kongressene deres og satt i komiteen for å plukke ut de som holdt foredrag.

IB god kjemi med lege, gyn forsket mye på ultralydsdiagnistikk. Virket veldig oppdatert faglig. Fikk god tillit. ISO sertifisert beste garanti og pris

IVI Valencia , AVD Alicante.dyrere, tror jeg , Ung lege, sikkert flink men følte det skurra litt for meg. + betingelsen for videre behandling av meg var å ta den testen for å finne implantasjonsvinduet. Mener prisen på denne testen var høy om jeg ikke husker feil.+følte meg påsolgt noe potensielt unødvendig etter besøk hos IB.iso sertifisert

Instituto Marques (de var enten i Barcelona eller Madrid) veldig hyggelig lege. Virket flink, men det var enklere å komme seg til Alicante.(direktefly) tror de har garanti, men mener du får 70% av innbetalt beløp på 3-pakk ved negativt forsøk.

Vista hermosa, skulle vurderes også, men fikk så godt inntrykk av de andre at jeg ikke gikk videre.

Ivf-Spain, ble redd for legen/skeptisk

AVA Peter, skeptisk Til behandling i Russland + mas om at man må ha visum for å komme inn i landet. Olga virket hyggelig og flink. Men er dyrere enn klinikken vi valgte i Spania. Tror garantien er 70% av beløpet på 3 pakk og ut graviditeten.eneste klinikk med kjent donor om man vil vurdere det.dvs du betaler ulike pakker for informasjon om donor. Vil du vite mest mulig er det dyrest.

Island. Hørte mye bra, men klinikkene var lite tilgjengelige. Fikk ikke tak i kontaktinformasjon

Det var slik jeg gikk frem.

Back
Topp