Tynn saft til

Snart4kids

Gift med forumet
Siden min lille har fått munn, hånd og fotsyke så skal han drikke masse og helst noe som er litt lunket eller "kalt"
min han drikker bare mors melk. Han liker ikke vann og heller ikke mme!
Så idag fikk han tynn tynn saft mer heller vann med bitte litt smak.
Og det drakk han.
Det er vel greit det? Han er jo strax 9 måneder og legen sa han måtte få i seg mye drikke.
Han fikk eple saft, sukker fri!
[;)][&:][&:]

Helt greit,men barn under 3 år skal heller ha saft og ting med sukker i en uten. Det er bedre at de får sukker enn søtningsstoffene!

Er nok helt greit. Om den sukkerfrie saften er en type light-saft, så ville jeg heller ha gitt en med sukker i. Heller sukker enn aspartam. Men uansett ingen krise når det ikke er noe han vanligvis får. Prøv å tynne ut saften mer og mer så drikker han tilslutt vann[:)]

ok :)
Var hos min mor og det var alt hun hadde.
Var litt rådløs og syntes han hadde drukket lite.
ORIGINAL: *Jordbæra*

Helt greit,men barn under 3 år skal heller ha saft og ting med sukker i en uten. Det er bedre at de får sukker enn søtningsstoffene!

Jepp[:D] ga han en veldig tynn en! ble så glad da jeg fikk han til og drikke!
ORIGINAL: Bare Kari

Er nok helt greit. Om den sukkerfrie saften er en type light-saft, så ville jeg heller ha gitt en med sukker i. Heller sukker enn aspartam. Men uansett ingen krise når det ikke er noe han vanligvis får. Prøv å tynne ut saften mer og mer så drikker han tilslutt vann[:)]

Tynn saft funker fint (som de over ville jeg heller gått for sukkerholdig saft). Utvanna juice kan også være et alternativ (Nestlé selger vel diverse drikker til barn).

God bedring til mini.

Gjør de det?Det skal jeg jammen se etter.
ORIGINAL: merete_80

Tynn saft funker fint (som de over ville jeg heller gått for sukkerholdig saft). Utvanna juice kan også være et alternativ (Nestlé selger vel diverse drikker til barn).

God bedring til mini.

ORIGINAL: Thep1

God bedring til mini.

Det står maaange slike drikker til barn i barnemathyllen. Ellas Kitchen f.eks selger kjempegode smoothier i poser som begge mine digger f.eks. Juser og mange andre barnevennlige drikker seger de også der..[:)]

ORIGINAL: Thep1

God bedring til mini.

Ser på nettsiden at de har ulike typer. De er i utgangspunktet klare til og drikkes, men vi vannet de ut de gangene vi ga det til mini (brukte det når han var syk, og var redd for at å drikke den ren ville være for "hardt" siden han ikke var vant til det).

Back
Topp